Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
  • Centrum péče

Dobré odpoledne, připomínky jsem kolegům předal, díky za ně, popisované věci však jdou za provozovatelem stanice, my je přímo neovlivníme.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
  • po měsících...
Odesláno

Na KVIFF.TV už pár dní nesedí obraz a zvuk. Příjem přes CA modul.

  • Start
  • -
  • Základní, Sport, Cinema
  • CA modul
  • Prachatice
  • po měsíci...
Odesláno

Stále žádná změna...

@Ondra - Vodafone

  • Start
  • -
  • Základní, Sport, Cinema
  • CA modul
  • Prachatice
Odesláno
  • Centrum péče

@neurotic Pěkné odpoledne, toto budeme muset řešit přímo k vašim službám. Kolegové z technické podpory mi potvrdili, že se o plošné potíže nejedná. Napište nám prosím k tomu podrobnosti přes https://tam.je/forum, případně se spojte přímo s technickou podporou od zařízení přes zákaznickou linku 800 77 00 77.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno
V 4. 10. 2024 v 14:29, Ondra - Vodafone napsal:

Dobré odpoledne, připomínky jsem kolegům předal, díky za ně, popisované věci však jdou za provozovatelem stanice, my je přímo neovlivníme.

Vy nemáte žádnou vstupní kontrolu signálu? A máte alespoň stanovené technické podmínky pro kvalitu přebíraného streamu od poskytovatele?

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odesláno

@Medvěd Víte, že reagujete na příspěvek z minulého roku ? 🤣

  • Premium
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno
V 12. 5. 2025 v 12:46, Medvěd napsal:

Vy nemáte žádnou vstupní kontrolu signálu? A máte alespoň stanovené technické podmínky pro kvalitu přebíraného streamu od poskytovatele?

Takže: reaguji na Veronika - Vodafone, kde mi to píše, že jde o příspěvek "včera 12:38". Mně to jako loni nepřijde. U nás na Žižkově je to letos.
A zadruhé - mé dva dotazy se týkaly obecně problematiky zpracování a kontroly signálu Vodafonem - jde tedy o to, co nám za naše maňáče pouští VF do kabelu či sítě. Protože je to i technicky mně blízká problematika, i profesně, tak mě to zajímá.
A zatřetí - pokud nemáš něco k tématu, tedy k otázkám, tak nevím o co ti jde. Vzhledem ke smajlíkovi asi o vtip. Hahaha.

Upraveno uživatelem Medvěd

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odesláno

Teoretická reakce jen na to za druhé - Odpovídá Vodafone za signál který přebírá od majitele kanálu? Může mu do toho Vodafone zasáhnout, když mu pošle zvuk co nesedí s obrazem? Co když to tak majitel chce? A když mu Vodafone do toho zasáhne a změní to tak je to asi špatně, ne? Ale jestli ta stanice jinde hraje v pořádku, tak je to bordel Vodafonu, o tom žádná. 😐 neutrální smajlík bez pokusu o vtip.

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV 3 box
  • Teplice
Odesláno

Samozřejmě že odpovídá. Těžko může šířit např. propagaci nacizmu a tvářit se, že on nic, že to takhle převzal.
Anebo méně vyhrocený příklad: zákazník si platí za zprostředkování streamů/vysílání a podle jejich počtu a kvality (technické) si VF účtuje od zákazníků peníze za služby. Má tedy odpovědnost vůči zákazníkovi, kterému se zavázal za úplatu dodávat tolik a tolik "stanic" v takové a takové kvalitě. Něco jako by si zákazník koupil auto od nadnárodního výrobce a když by auto dosahovalo jen částečně slibovaných parametrů, tak výrobce je odpovědný a nemůže to spláchnout ze stolu s informací, že on za to neručí, neb subdodavatel atd., atd. Viz (zajisté pro firmu nevýhodné) hromadné svolávačky a výměny součástí od subdodavatelů - zadarmo.

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odesláno

Počkej počkej, to píšeš o obsahu vysílání, ale tady se řeší technická stránka a to, že nesedí zvuk k obrazu. Je otázka v jakém stavu to dostal a kdo za to může. A s tou propagací ti to nějak nesedí. Když to na Nově budou propagovat, tak dostane pokutu Vodafone, tmobile, o2 a další kteří ho mají v nabídce? To snad ne.

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV 3 box
  • Teplice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.