Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zdravím. V poslednî době dochází ke kostičkování History HD. U mně problém není, protože se to děje i v aplikaci Vodafone TV. U dalších programů stejného multiplexu vše OK. Psal jsem Vodafonu a plošně problém neevidují. Potvrdí to někdo?

Upraveno uživatelem Beris

  • Premium
  • Premium
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • Ostrava-Poruba
Odesláno

Live nebo zpětné? Či snad obojí? Pokud zpětné, je možný příklad? Příkladem myslím datum a čas +/-.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
  • Autor

Koukám live, ale hned jsem si to odzkoušel i v aplikaci. Je to např. včera od 21:00h Nostradamus... v čase 1:14:50 - 1:15:20.

  • Premium
  • Premium
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • Ostrava-Poruba
  • po 2 týdnech...
Odesláno
  • Autor

Takže k problému s History HD se přidala stanice arena sport 1. V nezjištěných časových intervalech se obraz i zvuk začne na několik vteřin zadrhávat. Ověřeno i v aplikaci Vodafone TV - stejný prolém. V aplikaci Telly je vše v naprostém pořádku!

  • Premium
  • Premium
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • Ostrava-Poruba
Odesláno

u mě zeleně kostičkuje na ca modulu warner tv

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město
  • Slamb změnil název na Kostičkování kanálu History
Odesláno
  • Centrum péče

Hezké odpoledne, pokud pozorujete potíže s příjmem konkrétních stanic, zavolejte nám prosím na 800770077 nebo nám napište (ideálně s konkrétními příklady) přes https://tam.je/forum, abychom mohli zjistit víc a případně provedli nápravu. Díky!

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

Zrovna koukám na History a je to nekoukatelné. Obraz se totálně rozsypává.

Koukám na stejné záběry ve VTV a je tam taky:

image.png.7c6ddce21660c1e02a4da2d9410e783b.png

image.png.b5a248f748965672dea22fb83304e972.png

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
Odesláno

Mě to dělá už dlouho na všech kanálech ČT. Když tady byl technik, tak na mě jenom mrknul a řekl, že musí Vodafone pořešit software. Zesílil trochu signál a víc že udělat nemůže. Děkuji Vodafone!

  • 500 Mb/s
  • 4 GB
  • Komfort
  • Základní STB Vodafone + CA
  • Brno-Líšeň
Odesláno
  • Autor

Vsadím se o co chcete, že u jiných poskytovatelů je History TV naprosto v pořádku! Tak jak tomu bylo u areny sport 1, kde v Telly jsem měl vše OK. Vodafone si myslí, že jsme nějací jejich testeři, místo aby si kvalitu hlídali sami!

  • Premium
  • Premium
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • Ostrava-Poruba
Odesláno
Asi takto:

WHGC0ux.jpeg
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.