Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

@pmalecekS Compalem se mi tohle neděje. Možná problém firmwaru VF Station?

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

@pmalecekreset do továrního nastavení modemu jsi zkoušel ?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

U mě v totožné situaci nepomohl. Dostal jsem nový modem a ten už je v pohodě.

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

@tomuszatím ne, ale vyzkouším. Trošku se bojím, že to stejně nepomůže. Ale testnu to. 

Tak vyzkoušeno. 15 vteřin špendlík v resetu, modem se resetoval, naběhl zpět v režimu "router", takže jsem se do něj přihlásil, nastavil si nové přístupové heslo, přepl jej do režimu "bridge". Výsledek? Žádný, totožné chování.

  • -
  • Super
  • -
  • -
  • Plzeň
Odesláno

@pmalecekJeště jednou si přečtěte můj starší příspěvek. Problém je v nastavení zařízení připojeného k modemu (pokud napřímo počítač do modemu, tak počítače, pokud to jde přes router, tak nastavení routeru), resp. faktu, že VFS vyžaduje ARP záznam připojeného zařízení, i když by nemuselo a nachází se v jiném subnetu...
Windows tuším na ARP requesty z jiného subnetu odpovídat nebudou a asi to nejde změnit, takže pokud máte počítač připojený napřímo, tak to s Widlema prostě asi fungovat nebude... Leda zkusit nějaké live distro Linuxu nebo něco - a pohlídat si firewall a zejména nastavení arp_ignore:

sysctl -a | grep arp_ignore


To, co popisujete (chvíli po přiřazení veřejné IP to funguje, ale po chvilce ne), je přesně ono, v modemu po nějaké době vyprší starý ARP záznam počítače/routeru, který si to pamatuje z doby, kdy ještě všechna zařízení byla ve stejném subnetu, tj. s odpověďmi na ARP requesty nebyl problém, ale pokud nemáte připojený počítač/router nastavený tak, aby odpovídal i na ARP dotazy se zdrojovou IP adresou mimo subnet připojeného počítače/routeru, tak to prostě přestane běžet.

Upraveno uživatelem DiDiDi

  • 1000 Mb/s
  • -
  • Start
  • Vodafone Station / TG3442DE
  • Brno
Odesláno

Jo, tohle dává smysl až na to, že stejného problému jsem se zbavil pouhou výměnou modemu a nic jiného se neměnilo.

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

@DiDiDidíky za radu, má to jen jedno “ale”… ta zařízení ve stejném subnetu nikdy nebyla/nejsou. Router nikdy nedostane IP z rozsahu 192.168.100.x (nebo jiného), IP má nastavenou staticky. A modem má IP 192.168.100.1 vždy, i když je internet fyzicky odpojen. Čili společný subnet se u těchto zařízení nikdy nemůže objevit. Už jsem požádal o výměnu zařízení. 

Upraveno uživatelem pmalecek

  • -
  • Super
  • -
  • -
  • Plzeň
Odesláno

A bránu má nastavenou jak? Tuším standardně se ještě odpovídá na požadavky se source IP brány, bez ohledu na subnet. Plus teď si ještě čtu o ARP probe, která source IP (protocol address) nemá nastavenou vůbec a gratuitous ARP, tohle všechno může teoreticky způsobit, že nějaké první ARP requesty/responsy při startu modemu/routeru projdou, ale pak už ne...

Jak chcete, za zkoušku s nějakým Linuxovým LiveCD nic nedáte, ale je to samozřejmě na Vás. Jsem zvědavý, jestli výměna pomůže.

Upraveno uživatelem DiDiDi

  • 1000 Mb/s
  • -
  • Start
  • Vodafone Station / TG3442DE
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.