Jump to content

Operátor chtěl provést reset admin hesla


oneusing
Go to solution Solved by Technikus,

Recommended Posts

Ať už se jednalo o jakoukoliv situaci, je potřeba ho znát a v jistých případech a situacích ho zadat či sdělit nějaké cifry z administrátorského číselného hesla operátorovi.

 

Zobrazit jde v mobilní aplikaci Můj Vodafone, kam se hlásím e-mailem a nastaveným heslem (resp. zadám otisk prstu), nikoliv tím číselným. Je to v Můj účet - zde je  ADMINISTRÁTOR a kliknu na šipku dolů - zobrazí se Můj profil a zde je položka Sdílené přístupy - Číselné heslo, kdy ho zobrazí. 

Ve webovém Můj Vodafone to je ještě mnohem jednodušší. Přihlášení je taktéž e-mailem a heslem, nahoře vpravo v červeném poli vidím, že jsem se přihlásil jako administrátor, rozkliknu to menu. Úplně poslední dole je Odhlásit se a kousek na tím je Heslo pro komunikaci s operátorem. To mi opět to číselné heslo zobrazí na obrazovku. 

Edited by Technikus
  • Agree 1
  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Compal CH7465
  • Praha
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Ale k tomu zřejmě potřebuje znát původní...

Kdežto mé postupy byly, že pokud zná admin pověření (uživ. jméno resp e-mail a psané heslo) do Můj Vodafone, ono heslo si lze už jen zobrazit. 

image.thumb.png.4ec631e23e74f94c3285d42dbe691f85.png

EDIT: Beru zpět, zřejmě by šlo postupovat pomocí tohoto a tam "Jak obnovit heslo, pokud máte mobilní paušál, pevný internet nebo TV?" a jít dle těchto kroků. 

Edited by Technikus
  • Agree 1
  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Compal CH7465
  • Praha
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

2 Technikus:
Už jsem se tu rozepisoval, jak mi tebou popsaný postup nefunguje a zavádí mě jinam. Potom mě napadlo udělat postup přihlašování pomocí e-mailu znovu (protože na stránce mě to k tomu stále vyzývalo i když jsem to už jednou dělal)  a během chvíle dorazil mail s dokončením akce. Tern jsem viděl poprvé (ale to může být moje chyba, mohl skončit ve spamu apod. a já si toho na mobilu nevšiml), nicméně po dokončení přesně funguje tvůj postup.
Takže díky, jedno z mnoha nutných hesel mám při sobě a vím jak na něj 🙂

Edited by Medvěd
  • Like it 1
  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Link to comment
Share on other sites

To je všechno v pořádku. Já nepíšu, že heslo nemám (vůbec nemám), nebo že se k němu nedokážu dostat (vůbec dostat), nebo že se nedostanu do Můj VF. Jen zkrátka jsem potřeboval vyřešit nějaký nedostatek někde v terénu, neměl jsem heslo u sebe a taková prkotina, jako kontrola nefunkčního internetu nešla nahlásit. Přesně v tom okamžiku jsem zjistil, že bez hesla nejede vlak. Jednou nás ty internety zahubí ... 🙂 Přitom moje přesná identifikace proběhla na základě jiných údajů, měli jistotu, že si nevymýšlím, nechci nikomu uškodit, zkrátka že já jsem já. No nic, netřeba to dále pitvat.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Link to comment
Share on other sites

  • Help center

@sodekczPěkné odpoledne, ohledně služby pevného internetu nás můžete kontaktovat na čísle 800 77 77 31. Pokud by vás systém vyzval k zadání vašich údajů, stačí heslo 3x po sobě chybně zadat a zvolit možnost přepojení na operátora. I v těchto případech je tedy možnost spojení s operátorem.

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Link to comment
Share on other sites

Já jsem přihlášen přes plátce, protože přes email to není možné. Zkoušel jsem to aktivovat několikrát, pokaždé na jiný email a nikdy mi nepřišel ten potvrzovací mail. Takže mi nic jiného nezbývá.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav
Link to comment
Share on other sites

  • Help center

@marenaPěkné odpoledne, pokud se vám přihlašování e-mailem nedaří podle postupu na stránce https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/aktivace-prihlasovani-emailem/ aktivovat, tak nám prosím napište přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, zjistíme důvod, proč tomu tak je.

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...