Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Ať už se jednalo o jakoukoliv situaci, je potřeba ho znát a v jistých případech a situacích ho zadat či sdělit nějaké cifry z administrátorského číselného hesla operátorovi.

 

Zobrazit jde v mobilní aplikaci Můj Vodafone, kam se hlásím e-mailem a nastaveným heslem (resp. zadám otisk prstu), nikoliv tím číselným. Je to v Můj účet - zde je  ADMINISTRÁTOR a kliknu na šipku dolů - zobrazí se Můj profil a zde je položka Sdílené přístupy - Číselné heslo, kdy ho zobrazí. 

Ve webovém Můj Vodafone to je ještě mnohem jednodušší. Přihlášení je taktéž e-mailem a heslem, nahoře vpravo v červeném poli vidím, že jsem se přihlásil jako administrátor, rozkliknu to menu. Úplně poslední dole je Odhlásit se a kousek na tím je Heslo pro komunikaci s operátorem. To mi opět to číselné heslo zobrazí na obrazovku. 

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

Heslo se dá nastavit  v samoobsluze dle svého praní 

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Ale k tomu zřejmě potřebuje znát původní...

Kdežto mé postupy byly, že pokud zná admin pověření (uživ. jméno resp e-mail a psané heslo) do Můj Vodafone, ono heslo si lze už jen zobrazit. 

image.thumb.png.4ec631e23e74f94c3285d42dbe691f85.png

EDIT: Beru zpět, zřejmě by šlo postupovat pomocí tohoto a tam "Jak obnovit heslo, pokud máte mobilní paušál, pevný internet nebo TV?" a jít dle těchto kroků. 

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

2 Technikus:
Už jsem se tu rozepisoval, jak mi tebou popsaný postup nefunguje a zavádí mě jinam. Potom mě napadlo udělat postup přihlašování pomocí e-mailu znovu (protože na stránce mě to k tomu stále vyzývalo i když jsem to už jednou dělal)  a během chvíle dorazil mail s dokončením akce. Tern jsem viděl poprvé (ale to může být moje chyba, mohl skončit ve spamu apod. a já si toho na mobilu nevšiml), nicméně po dokončení přesně funguje tvůj postup.
Takže díky, jedno z mnoha nutných hesel mám při sobě a vím jak na něj 🙂

Upraveno uživatelem Medvěd

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odesláno

To je všechno v pořádku. Já nepíšu, že heslo nemám (vůbec nemám), nebo že se k němu nedokážu dostat (vůbec dostat), nebo že se nedostanu do Můj VF. Jen zkrátka jsem potřeboval vyřešit nějaký nedostatek někde v terénu, neměl jsem heslo u sebe a taková prkotina, jako kontrola nefunkčního internetu nešla nahlásit. Přesně v tom okamžiku jsem zjistil, že bez hesla nejede vlak. Jednou nás ty internety zahubí ... 🙂 Přitom moje přesná identifikace proběhla na základě jiných údajů, měli jistotu, že si nevymýšlím, nechci nikomu uškodit, zkrátka že já jsem já. No nic, netřeba to dále pitvat.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno
  • Centrum péče

@sodekczPěkné odpoledne, ohledně služby pevného internetu nás můžete kontaktovat na čísle 800 77 77 31. Pokud by vás systém vyzval k zadání vašich údajů, stačí heslo 3x po sobě chybně zadat a zvolit možnost přepojení na operátora. I v těchto případech je tedy možnost spojení s operátorem.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno
On 9/24/2023 at 9:38 AM, Technikus said:

Úplně poslední dole je Odhlásit se a kousek na tím je Heslo pro komunikaci s operátorem.

Tak to tedy nevím, kde to vidíš, u mě nic takového není:

image.png.a8bcb8b852951fbe2ca14a5c783b0455.png

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav
Odesláno

Já to vidím takto, jsem přihlášený e-mailem a jako administrátor 

image.png.1c6d8653c48dcb17f88f274ff2075770.png

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

Já jsem přihlášen přes plátce, protože přes email to není možné. Zkoušel jsem to aktivovat několikrát, pokaždé na jiný email a nikdy mi nepřišel ten potvrzovací mail. Takže mi nic jiného nezbývá.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav
Odesláno
  • Centrum péče

@marenaPěkné odpoledne, pokud se vám přihlašování e-mailem nedaří podle postupu na stránce https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/aktivace-prihlasovani-emailem/ aktivovat, tak nám prosím napište přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, zjistíme důvod, proč tomu tak je.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.