Zlaťák Posted September 16 Share Posted September 16 (edited) To je normální, že jsem měl tarif Smart 100 za 140 Kč měsíčně a najednou mám Start 130 za 228 Kč a nikdo se mě jako majitele čísla ani neobtěžoval alespoň informovat!? Co to sakra je za jednání!? Číslo používají rodiče v duchodovém věku, kteří provolají tak 40-50 minut a internet v mobilu nepoužívají. Těm je přidání dalších 30 minut volání (130 minut) a 1GB dat k prdu. Edited September 16 by Zlaťák Quote - - Klasik Technicolor, 4x CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus Posted September 16 Share Posted September 16 A tvoje rodiče někdo z Vodafone kontaktoval ? Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zlaťák Posted September 16 Author Share Posted September 16 Ve vyúčtování ani zmínka (dopředu). Jestli přišla nějaká sms nevím. Quote - - Klasik Technicolor, 4x CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
kautskym Posted September 16 Share Posted September 16 myslím si že tarify smart 100 už dlouho nejsou, a dle byvalého kolegy který dělá ještě ve Vodafone, prý tarif již dlouho není a byl měněn na základě infa ve vyúčtování Quote Premium, Premium DSL Basic, Premium 5G, Red Basic Základní, ALLinONE Vodafone Station, Zyxel VMG8623-T50B, Set-top box Standard Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adolf.Shitler Posted September 17 Share Posted September 17 O změně nepochybně došla SMS i s upozorněním, že je možné v případě nesouhlasu odstoupit od smlouvy bez sankcí. A jestli na tu SMS nikdo nereagoval, tak to je holt jeho problém. Pochopitelně se bavím o tarifu pro koncové spotřebitele, tj. nepodnikající fyzické osoby (u podnikatelů to může být jinak). 1 Quote - - - - - Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zlaťák Posted September 17 Author Share Posted September 17 No to je sice hezké, ale čekal bych, že ta sms přijde mně jako majiteli účtu. Když mám pod sebou 4 čísla, tak to mám hlídat i dětem, jestli jim nepřišla nějaká SMS, které třeba ani nerozumí? Nehledě na to, že zdražení o víc než 60% mi nepřipadá úplně jako drobnost. Ale vlastně můžu být rád, že mi tam nenastavili třeba neomezený internet za pětikilo (který by nikdo nevyužíval). Quote - - Klasik Technicolor, 4x CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adolf.Shitler Posted September 17 Share Posted September 17 Formu informování asi bude mít VF uvedenou někde v obchodních podmínkách nebo ve smlouvě, to chce se kouknout. A pokud udělal VF chybu a neinformoval jak má, pak to lze úspěšně reklamovat. Quote - - - - - Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Martin - Vodafone Posted September 18 Help center Share Posted September 18 Dobrý den, @Zlaťák, vždy, když probíhá nějaká taková změna, tak naše zákazníky informujeme. A pokaždé takovou informaci vkládáme minimálně do Vyúčtování. Jestli vám aktuální tarifu nevyhovuje, stačí nám napsat přes https://tam.je/forum/ nebo zavolat na 800 77 00 77. Tady v diskusi to nijak nevyřešíme 🙂 Quote - Premium 5G Komplet VTV box Chrudim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.