Jump to content

Změna tarifu


Recommended Posts

To je normální, že  jsem měl tarif Smart 100 za 140 Kč měsíčně a najednou mám Start 130 za 228 Kč a nikdo se mě jako majitele čísla ani neobtěžoval alespoň informovat!? Co to sakra je za jednání!? Číslo používají rodiče v duchodovém věku, kteří provolají tak 40-50 minut a internet v mobilu nepoužívají. Těm je přidání dalších 30 minut volání (130 minut) a 1GB dat k prdu.

Edited by Zlaťák
  • -
  • -
  • Klasik
  • Technicolor, 4x CA modul
  • Brno
Link to comment
Share on other sites

myslím si že tarify smart 100 už dlouho nejsou, a dle byvalého kolegy který dělá ještě ve Vodafone, prý tarif již dlouho není a byl měněn na základě infa ve vyúčtování

  • Premium, Premium DSL
  • Basic, Premium 5G, Red Basic
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station, Zyxel VMG8623-T50B, Set-top box Standard
  • Praha
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

O změně nepochybně došla SMS i s upozorněním, že je možné v případě nesouhlasu odstoupit od smlouvy bez sankcí. A jestli na tu SMS nikdo nereagoval, tak to je holt jeho problém. Pochopitelně se bavím o tarifu pro koncové spotřebitele, tj. nepodnikající fyzické osoby (u podnikatelů to může být jinak).
  • Agree 1
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Link to comment
Share on other sites

No to je sice hezké, ale čekal bych, že ta sms přijde mně jako majiteli účtu. Když mám pod sebou 4 čísla, tak to mám hlídat i dětem, jestli jim nepřišla nějaká SMS, které třeba ani nerozumí?

Nehledě na to, že zdražení o víc  než 60% mi nepřipadá úplně jako drobnost.

Ale vlastně můžu být rád, že mi tam nenastavili třeba neomezený internet za pětikilo (který by nikdo nevyužíval).

  • -
  • -
  • Klasik
  • Technicolor, 4x CA modul
  • Brno
Link to comment
Share on other sites

  • Help center

Dobrý den, @Zlaťák, vždy, když probíhá nějaká taková změna, tak naše zákazníky informujeme. A pokaždé takovou informaci vkládáme minimálně do Vyúčtování. Jestli vám aktuální tarifu nevyhovuje, stačí nám napsat přes https://tam.je/forum/ nebo zavolat na 800 77 00 77. Tady v diskusi to nijak nevyřešíme 🙂 

  • -
  • Premium 5G
  • Komplet
  • VTV box
  • Chrudim
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...