Přejít na obsah

Změna tarifu


Doporučené příspěvky

To je normální, že  jsem měl tarif Smart 100 za 140 Kč měsíčně a najednou mám Start 130 za 228 Kč a nikdo se mě jako majitele čísla ani neobtěžoval alespoň informovat!? Co to sakra je za jednání!? Číslo používají rodiče v duchodovém věku, kteří provolají tak 40-50 minut a internet v mobilu nepoužívají. Těm je přidání dalších 30 minut volání (130 minut) a 1GB dat k prdu.

Upraveno uživatelem Zlaťák
  • -
  • -
  • Klasik
  • Technicolor, 4x CA modul
  • Brno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslím si že tarify smart 100 už dlouho nejsou, a dle byvalého kolegy který dělá ještě ve Vodafone, prý tarif již dlouho není a byl měněn na základě infa ve vyúčtování

  • Premium, Super DSL
  • Basic, Premium 5G, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B, Vodafone TV Standard
  • Praha, Nová Ves
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O změně nepochybně došla SMS i s upozorněním, že je možné v případě nesouhlasu odstoupit od smlouvy bez sankcí. A jestli na tu SMS nikdo nereagoval, tak to je holt jeho problém. Pochopitelně se bavím o tarifu pro koncové spotřebitele, tj. nepodnikající fyzické osoby (u podnikatelů to může být jinak).
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to je sice hezké, ale čekal bych, že ta sms přijde mně jako majiteli účtu. Když mám pod sebou 4 čísla, tak to mám hlídat i dětem, jestli jim nepřišla nějaká SMS, které třeba ani nerozumí?

Nehledě na to, že zdražení o víc  než 60% mi nepřipadá úplně jako drobnost.

Ale vlastně můžu být rád, že mi tam nenastavili třeba neomezený internet za pětikilo (který by nikdo nevyužíval).

  • -
  • -
  • Klasik
  • Technicolor, 4x CA modul
  • Brno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

Dobrý den, @Zlaťák, vždy, když probíhá nějaká taková změna, tak naše zákazníky informujeme. A pokaždé takovou informaci vkládáme minimálně do Vyúčtování. Jestli vám aktuální tarifu nevyhovuje, stačí nám napsat přes https://tam.je/forum/ nebo zavolat na 800 77 00 77. Tady v diskusi to nijak nevyřešíme 🙂 

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...