Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
před 1 hodinou, technik napsal:

Už není v nabídce 9 dní a toto je první "informace", že nevysílá. Takže asi velká sledovanost ...

A nebylo by pěkný o těchto skutečnostech oficiálně informovat zakazniky.Třeba že budeme vyřazovat/přidávat ty a ty stanice.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno-Kohoutovice
Odesláno

No nevím, proč to tiskový mluvčí nevzdal již minulý týden.

Možná se ještě s TV ZAK snažili domluvit ...

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC
Odesláno

Tak toto bohužel není jedinej případ

Za dob UPC chodil aspoň info mejl

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno-Kohoutovice
Odesláno

Zásada u všech poskytovatelů TV je, že nově přidané programy se oznamují s velkým humbukem a pokud se něco vyřadí, tak je ticho po pěšině :D Ovšem logiku to má, nové stanice někoho osloví, zatímco při vyřazení programů si toho mnohdy skutečně nikdo ani nevšimne (nebo minimum lidí) a zbytečně by se prudičům dával do ruky bič (ti by si pak hned vymýšleli kraviny a stěžovali, že jim něco nefunguje, byť se na to vůbec nedívají).

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

O vyřazení toho ZAKu psali poprvé na FB, když se někdo na to ptal už 13.1.

13. leden 21:24  ·  Dobrý den, 
zajímalo by mně, proč mi ze dne na den zmizel z nabídky programů televize program ZAK TV, plzeňská regionální televize...  ?!

Vodafone CZ
Děkuji vám za upřesnění, Zito. Zjistila jsem pro vás bližší informace a je to bohužel tak, že ZAK TV vypověděla smlouvu, takže do nabídky už bohužel nepatří.

Bohužel, nikde jinde.

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
Odesláno
před 21 minutami, Adolf.Shitler napsal:

Zásada u všech poskytovatelů TV je, že nově přidané programy se oznamují s velkým humbukem 

Jenže VF nedělá ani ten humbuk,když přidávají nové tv stanice

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno-Kohoutovice
Odesláno

Chtěl jsem se zeptat @Lukáš Polák,jestli dostavá od VF,T-mobile atd. ofi tiskové zprávy o přidávání/odebirani tv stanic,nebo je to jenom jeho  vlastni monitoring 

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno-Kohoutovice
Odesláno

@namec Asi obojí, nedávno tu psal, že pár hodin týdně tráví projížděním kanálů.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Hele já tomu nerozumím : ..................... že pár hodin týdně tráví projížděním kanálů. 

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komplet
  • CA modul 3x + ac Wi-Fi COMPAL CH7
  • Liberec
Odesláno
V 6. 1. 2021 v 16:44, Lukáš Polák napsal:

Toho Deutsche Welle bych si všiml, ale pravděpodobně až v pondělí, kdy dělám vždy kompletní monitoring, a to skromně tvrdím - jako jediný oborový novinář. To víte, ono vše pokrýt není jen tak. Vždy sedím u TV tak 8 až 16, než to vše popřepínám. 😄 Aktuálně ještě domlouvám Nej.cz coby trojku na trhu, když už mají konečně také appku v TV. Snad se zadaří.

Asi tak.🙂

  • Basic
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno-Žabovřesky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.