Přejít na obsah

Zrušení transferu u Vodafone


strygl

Doporučené příspěvky

Dobrý den, v ponděli 24.7.2023 jsem jsem zažádal Vodafone o transfer od O2 k Vodafone. Bohužel jsem z důvodu zařízení zakoupené od O2 byl nucen tento transfer zrušit.Tak tedy následující den t.j 25.7.2023 ( tedy asi za 15 hod.) jsem s operátorem Vodafone dohodnul zrušení transferu. Následující den příšla poštou asi sim karta a set box.Toto zařízení jsem nepřevzal.Na Vodafone jsem na podporu volal 3x o stornování požadavku.Dnes mě oznámili,že  na zrušení transferu je pozdě a již ho nelze zrušit. Nechápu tuthle nekompetetnost ze strany Vodafone. Chci tímto upozornit další zákazníky Vodafone,že se mohou s tímto operátorem dostat do velice nepříjemné situace. Vše jsem oznámil na ČOI a dále poslal do blíže neuvedené TV. Rád bych to nechal zveřejnit,tak abych tím pomohl jiným spoluobčanům. Hezký den přeji Milan

  • Basic
  • Basic
  • Základní
  • TP-Link Archer VR2100
  • Blansko Salmova 7
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@stryglPěkný den, tu konkrétní situaci neznám, nicméně přenosy mobilních čísel teď mohou probíhat opravdu hodně rychle, takže po výběru termínu už je poměrně málo času na zastavení přenosu. To je výhoda i nevýhoda zároveň - podle toho, z jakého úhlu se na to koukáme... Své telefonní číslo však samozřejmě můžete poměrně rychle přenést zase zpět, jestli potřebujete zůstat u původního operátora. 

Kdybyste potřeboval pomoct s úpravou nastavení služeb, neváhejte nám napsat přes https://tam.je/forum, rádi pomůžeme. Určitě není naším cílem vám nějak znepříjemňovat používání služeb.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím si, že vždy je dobré před jakýmkoliv jednáním si zjistit, zda nemám od aktuálního poskytovatele služeb něco zapůjčené, koupené, pronajaté, na dobu určitou/neurčitou apod.

Teprve potom bych měl začít jednat tak, aby mě to nestálo žádné pokuty za porušení smlouvy, tedy předčasné ukončení smlouvy apod.

Pokud jsem však v den A něco objednal a teprve v den B jsem chtěl danou transakci zrušit (po několika hodinách), mohl jsem se domnívat, že už mohla být objednávka zkompletována a expedována a tak jekékoliv kroky ke zrušení/zastavení apod. už nebudou účinné a objednávka bohužel i přesto dorazí.

Kdybych byl zákazníkem, který zásilku chce přijmout, chtěl bych ji obdržet co nejdříve a nečekat na ni několik dnů. Chápu, že pokud požádám o zrušení zásilky, že by mi nemělo nic přijít, ale pokud už byla zásilka odeslána, zastavit její doručení již nelze. Maximálně ji tak nepřijmout a odmítnout, případně ji lze také přijmout a řešit odstoupení od smlouvy. 

Myslím si, že nějaká medializace či eskalace tohoto konkrétního příkladu je zcela zbytečná  

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Compal CH7465
  • Praha
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale prosím vás, vždyť to je směšné.

Něco jste podcenil, nedomyslel, a teď tuto špatnou situaci kterou způsobila vaše chyba posílate do TV a na ČOI ? Vy jste si nečetl svoji o2 smlouvu ?  Jaktože jste nevěděl, že máte zařízení od o2 ? Ten kdo je nekompetentní není Vodafone 😉

Smutné.

  • Basic 250 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal CH7465VF, 1x CAM
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...