Odesláno 20. března 2023 2 roky Opakovaně dostávám i po uhrazení vyúčtování SMS s upozorněním na splatnost posledního vyúčtování, ikdyž mám toto uhrazení již i potvrzeno SMS zprávou. Je to matoucí a hlavně logický nesmysl. Nešlo by s tím něco udělat. Přeci když systém zaznamená již platbu (v pátek) nemůže hlásit, že vyúčtování je splatné ( pondělí ) - viz příloha.
Odesláno 21. března 2023 2 roky Centrum péče @MarshalekPěkné dopoledne, napište nám prosím přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, abychom to celé mohli prověřit přímo k vašemu účtu. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Odesláno 21. března 2023 2 roky Tohle už jsem jim před několika měsíci reportoval. Jednak přímo do Vodafonu a myslím, že i tady jsem tu nelogičnost popisoval. A výsledek? Nula. Posílání těchto dvou SMS zpráv, a i jejich pořadí, je pro ně natolik posvátné, že nejsou ochotni s tím něco udělat. Upraveno 21. března 2023 2 roky uživatelem mirij Jiná služba Jiná služba TV Komplet CA modul Praha
Odesláno 22. března 2023 2 roky Centrum péče Pěkný den, důvodem je to, že SMS o vystavení Vyúčtování posíláme během několika prvních dnů po jeho vystavení. Zpráv je hodně, takže je doručujeme postupně a chvíli trvá, než všechny k zákazníkům dorazí. Pokud jste hodně rychlí se zaplacením a stihnete to předtím, než vás informujeme o vystavení Vyúčtování, tak vám dorazí jako první potvrzení o přijetí platby (posíláme ho obratem) a SMSka o vystaveném Vyúčtování až později, protože ta ještě může čekat ve frontě na odeslání. Super Fibre Extra ALLinONE Vodafone TV app Samsung Pardubice
Odesláno 22. března 2023 2 roky Já bych naopak nechtěl dostávat žádné SMS o výúčtování / příchozí platbě, ale nelze to zrušit. Je to jako povinná volba v samoobsluze. Přitom platím inkasem, e-maily s fakturou dostávám. Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 22. března 2023 2 roky @Ondra - Vodafone A co kdyby jste to změnili? Je to TAÁÁK nepřekonatelný problém? Jiná služba Jiná služba TV Komplet CA modul Praha
Odesláno 22. března 2023 2 roky Centrum péče @Technikus Nějaké změny chystáme, až to bude aktuální, budeme informovat 🙂 @mirij Snažil jsem se vysvětlit příčinu - toto změnit nepůjde, protože upozornění o vystaveném Vyúčtování vytvoříme vždy a pak čekají ve frontě na poslání zákazníkům. V této čekací frontě není důvod ověřovat, zda mezitím nedorazila nějaká platba. Ta SMS, kterou vidíme nahoře ve screenu, neříká nic o tom, zda je poslední Vyúčtování zaplacené, nebo ne. Zkrátka jen informuje o základních údajích k vystavenému Vyúčtování. Super Fibre Extra ALLinONE Vodafone TV app Samsung Pardubice
Odesláno 22. března 2023 2 roky @Ondra - Vodafone No a co kdyby si zákazník mohl posílání těchto dvou SMS zpráv zcela vypnout. Už se to tady několikrát probíralo. Je samozřejmě chvályhodné, že se to snažíte vysvětlit, ale to nestačí, je potřeba s tím něco udělat a možnost vypnout posílání těchto dvou SMS zpráv by bylo jedním z řešení! Já bych to rozhodně uvítal. Kdo chce hledá způsoby, kdo nechce hledá důvody. Jiná služba Jiná služba TV Komplet CA modul Praha
Odesláno 22. března 2023 2 roky Padlo to tu mnohokrát (tušímže od Adolfa) Pořiďte si zdarma (ANO, teď nabízejí zdarma přes web i s poštou) kaktus sim, a na ni si nechte tento spam chodit. Basic 250 Mb/s - Komfort Compal CH7465VF, 1x CAM Brno
Odesláno 22. března 2023 2 roky @Daviddvbc Ale to já nechci. Už jsem to tady několikrát zmiňoval. Takže, cením si Vaší rady, ale nevyhovuje mi! Doufám, že tento jiný přístup nesobecky dokážete pochopit. Upraveno 22. března 2023 2 roky uživatelem mirij Jiná služba Jiná služba TV Komplet CA modul Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.