Přejít na obsah

Vyúčtování - SMS o splatnosti


Návštěvník Marshalek

Doporučené příspěvky

Návštěvník Marshalek

Opakovaně dostávám i po uhrazení vyúčtování SMS s upozorněním na splatnost posledního vyúčtování, ikdyž mám toto uhrazení již i potvrzeno SMS zprávou. Je to matoucí a hlavně logický nesmysl. Nešlo by s tím něco udělat. Přeci když systém zaznamená již platbu (v pátek) nemůže hlásit, že vyúčtování je splatné ( pondělí ) - viz příloha.Screenshot_2023-03-20-20-06-23-876_com.google.android_apps.messaging.thumb.jpg.ea37a9c5ad8d1f93ee604c43b134cef4.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle už jsem jim před několika měsíci reportoval. Jednak přímo do Vodafonu a myslím, že i tady jsem tu nelogičnost popisoval. A výsledek? Nula.

Posílání těchto dvou SMS zpráv, a i jejich pořadí, je pro ně natolik posvátné, že nejsou ochotni s tím něco udělat.

Upraveno uživatelem mirij
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • TV Komplet
  • CA modul
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

Pěkný den,

důvodem je to, že SMS o vystavení Vyúčtování posíláme během několika prvních dnů po jeho vystavení. Zpráv je hodně, takže je doručujeme postupně a chvíli trvá, než všechny k zákazníkům dorazí. Pokud jste hodně rychlí se zaplacením a stihnete to předtím, než vás informujeme o vystavení Vyúčtování, tak vám dorazí jako první potvrzení o přijetí platby (posíláme ho obratem) a SMSka o vystaveném Vyúčtování až později, protože ta ještě může čekat ve frontě na odeslání. 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@Technikus Nějaké změny chystáme, až to bude aktuální, budeme informovat 🙂

@mirij Snažil jsem se vysvětlit příčinu - toto změnit nepůjde, protože upozornění o vystaveném Vyúčtování vytvoříme vždy a pak čekají ve frontě na poslání zákazníkům. V této čekací frontě není důvod ověřovat, zda mezitím nedorazila nějaká platba. Ta SMS, kterou vidíme nahoře ve screenu, neříká nic o tom, zda je poslední Vyúčtování zaplacené, nebo ne. Zkrátka jen informuje o základních údajích k vystavenému Vyúčtování.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Ondra - Vodafone

No a co kdyby si zákazník mohl posílání těchto dvou SMS zpráv zcela vypnout. Už se to tady několikrát probíralo.

Je samozřejmě chvályhodné, že se to snažíte vysvětlit, ale to nestačí, je potřeba s tím něco udělat a možnost vypnout posílání těchto dvou SMS zpráv by bylo jedním z řešení! Já bych to rozhodně uvítal.

Kdo chce hledá způsoby, kdo nechce hledá důvody.

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • TV Komplet
  • CA modul
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...