Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Opakovaně dostávám i po uhrazení vyúčtování SMS s upozorněním na splatnost posledního vyúčtování, ikdyž mám toto uhrazení již i potvrzeno SMS zprávou. Je to matoucí a hlavně logický nesmysl. Nešlo by s tím něco udělat. Přeci když systém zaznamená již platbu (v pátek) nemůže hlásit, že vyúčtování je splatné ( pondělí ) - viz příloha.Screenshot_2023-03-20-20-06-23-876_com.google.android_apps.messaging.thumb.jpg.ea37a9c5ad8d1f93ee604c43b134cef4.jpg

Odesláno

Tohle už jsem jim před několika měsíci reportoval. Jednak přímo do Vodafonu a myslím, že i tady jsem tu nelogičnost popisoval. A výsledek? Nula.

Posílání těchto dvou SMS zpráv, a i jejich pořadí, je pro ně natolik posvátné, že nejsou ochotni s tím něco udělat.

Upraveno uživatelem mirij

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • TV Komplet
  • CA modul
  • Praha
Odesláno
  • Centrum péče

Pěkný den,

důvodem je to, že SMS o vystavení Vyúčtování posíláme během několika prvních dnů po jeho vystavení. Zpráv je hodně, takže je doručujeme postupně a chvíli trvá, než všechny k zákazníkům dorazí. Pokud jste hodně rychlí se zaplacením a stihnete to předtím, než vás informujeme o vystavení Vyúčtování, tak vám dorazí jako první potvrzení o přijetí platby (posíláme ho obratem) a SMSka o vystaveném Vyúčtování až později, protože ta ještě může čekat ve frontě na odeslání. 

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

Já bych naopak nechtěl dostávat žádné SMS o výúčtování / příchozí platbě, ale nelze to zrušit.

Je to jako povinná volba v samoobsluze. Přitom platím inkasem, e-maily s fakturou dostávám. 

Výstřižek.PNG

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

@Ondra - Vodafone

A co kdyby jste to změnili? Je to TAÁÁK nepřekonatelný problém?

 

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • TV Komplet
  • CA modul
  • Praha
Odesláno
  • Centrum péče

@Technikus Nějaké změny chystáme, až to bude aktuální, budeme informovat 🙂

@mirij Snažil jsem se vysvětlit příčinu - toto změnit nepůjde, protože upozornění o vystaveném Vyúčtování vytvoříme vždy a pak čekají ve frontě na poslání zákazníkům. V této čekací frontě není důvod ověřovat, zda mezitím nedorazila nějaká platba. Ta SMS, kterou vidíme nahoře ve screenu, neříká nic o tom, zda je poslední Vyúčtování zaplacené, nebo ne. Zkrátka jen informuje o základních údajích k vystavenému Vyúčtování.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

@Ondra - Vodafone

No a co kdyby si zákazník mohl posílání těchto dvou SMS zpráv zcela vypnout. Už se to tady několikrát probíralo.

Je samozřejmě chvályhodné, že se to snažíte vysvětlit, ale to nestačí, je potřeba s tím něco udělat a možnost vypnout posílání těchto dvou SMS zpráv by bylo jedním z řešení! Já bych to rozhodně uvítal.

Kdo chce hledá způsoby, kdo nechce hledá důvody.

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • TV Komplet
  • CA modul
  • Praha
Odesláno

Padlo to tu mnohokrát (tušímže od Adolfa)

 

Pořiďte si zdarma (ANO, teď nabízejí zdarma přes web i s poštou) kaktus sim, a na ni si nechte tento spam chodit.

  • Basic 250 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal CH7465VF, 1x CAM
  • Brno
Odesláno

@Daviddvbc Ale to já nechci. Už jsem to tady několikrát zmiňoval. Takže, cením si Vaší rady, ale nevyhovuje mi! Doufám, že tento jiný přístup nesobecky dokážete pochopit.

Upraveno uživatelem mirij

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • TV Komplet
  • CA modul
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.