Jitka Jitka Posted May 11 Share Posted May 11 Chtěla jsem se zeptat, zda vám někomu dělal vodafone problém s vydáním 14ti místného OKU kódu pro přechod k jinému operátorovi. Bohužel v samoobsluze mi tento kod odmítají zveřejnit a vždy mi to v dané sekci,, kde má kód být, hodí jen chybovou hlášku. S telefonní operátorkou to bylo také marné, řekla mi, že se jí nedaří můj profil otevřít a že s tím má nějaké technické potíže, Chystám se podat podnět na obchodní inspekci pro nekalé obchodní praktiky a medializovat tento neseriozní přístup Vodafonu na sociálních sítích. Chci se tedy ještě předtím zeptat, zda s tímto nekalým postupem máte někdo také zkušenost. Děkuji za vaše zkušenosti. Quote Jiná služba Jiná služba Jiná služba nevím Skrbeň Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus Posted May 11 Share Posted May 11 A jak dlouho ty technické potíže přetrvávají? Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adolf.Shitler Posted May 11 Share Posted May 11 Také je možné, že dotyčný účastník není v samoobsluze přihlášený jako administrátor. Pak se mu OKU neukáže. 1 Quote - - - - - Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivo Mašek Posted May 11 Share Posted May 11 Já jsem před nějakým časem přecházel ohledně mobilu z O2 na Vodafone. Potřeboval jsem k tomu samozřejmě OKU kód, v mém případě od O2. Oni tam mají také něco podobného, jako zde je "Můj Vodafone". Tam jsem můj OKU kód nenalezl. Takže složitý telefonát (různé přepojování - ten robotek je tam stejně hloupý jako tady) a pak po dovolání se živému člověku, mě ten dotyčný hodně dlouho lámal a sliboval "hory-doly". Můj odchod od O2 nebyl z důvodu nespokojenosti (byl jsem u O2 od doby Eurotelu), ale z důvodu sloučení služeb u Vodafone. Asi po necelé hodině mě ten OKU kód přišel jako SMS na mobil. Chtěli po mě jméno a tuším že i rok narození a číslo smlouvy (to si už přesně nepamatuji). Každý operátor vám musí sdělit váš OKU kód. Quote 300 Mb/s - Komplet STB Vodafone, modem Compal CH7465 Jirkov Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Veronika - Vodafone Posted May 11 Help center Share Posted May 11 @Jitka JitkaPěkné odpoledne, toto vypadá na chybu samoobsluhy, protože po přihlášení heslem administrátora do webové samoobsluhy tam tyto údaje běžně majitel svého účtu najde. Napište nám prosím přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, ať to můžeme řešit. Quote 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sparrow Posted May 11 Share Posted May 11 (edited) Mám to samé, když dám volbu "Zvládnu to sám" a ZOBRAZIT tak.... 😞 Já osobně ho nepotřebuji jen, že to není problém jednoho klienta, ale asi hromadný problém. Edited May 11 by Sparrow Quote 150 Mb/s 1 GB Klasik Compal black, CA modul Praha 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kokoman8 Posted May 11 Share Posted May 11 Mám stejný problém. Chyba webových stránek mi přijde záměrná. Zkuste mě přesavědčit o opaku. Díky a sbohem, jdu jinam Quote 0 0 0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adolf.Shitler Posted May 12 Share Posted May 12 Tak hodně štěstí u konkurence :D Quote - - - - - Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.