Jump to content

Featured Replies

Posted

Chtěla jsem se zeptat, zda vám někomu dělal vodafone problém s vydáním 14ti místného OKU kódu pro přechod k jinému operátorovi. Bohužel v samoobsluze mi tento kod odmítají zveřejnit a vždy mi to v dané sekci,, kde má kód být, hodí jen chybovou hlášku. S telefonní operátorkou to bylo také marné, řekla mi, že se jí nedaří můj profil otevřít a že s tím má nějaké technické potíže, Chystám se podat podnět na obchodní inspekci pro nekalé obchodní praktiky a medializovat tento neseriozní přístup Vodafonu na sociálních sítích. Chci se tedy ještě předtím zeptat, zda s tímto nekalým postupem máte někdo také zkušenost. Děkuji za vaše zkušenosti. 

  • tomus changed the title to Problém se získáním OKU kódu

A jak dlouho ty technické potíže přetrvávají?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Také je možné, že dotyčný účastník není v samoobsluze přihlášený jako administrátor. Pak se mu OKU neukáže.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Já jsem před nějakým časem přecházel ohledně mobilu z O2 na Vodafone. Potřeboval jsem k tomu samozřejmě OKU kód, v mém případě od O2.  Oni tam mají také něco podobného, jako zde je "Můj Vodafone".  Tam jsem můj OKU kód nenalezl. Takže složitý telefonát (různé přepojování - ten robotek je tam stejně hloupý jako tady) a pak po dovolání se živému člověku, mě ten dotyčný hodně dlouho lámal a sliboval "hory-doly". Můj odchod od O2 nebyl z důvodu nespokojenosti (byl jsem u O2 od doby Eurotelu), ale z důvodu sloučení služeb u Vodafone. Asi po necelé hodině mě ten OKU kód přišel jako SMS na mobil. 

Chtěli po mě jméno a tuším že i rok narození a číslo smlouvy (to si už přesně nepamatuji). Každý operátor vám musí sdělit váš OKU kód. 

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
  • Care Centre

@Jitka JitkaPěkné odpoledne, toto vypadá na chybu samoobsluhy, protože po přihlášení heslem administrátora do webové samoobsluhy tam tyto údaje běžně majitel svého účtu najde. Napište nám prosím přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, ať to můžeme řešit.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha

Mám to samé, když dám volbu "Zvládnu to sám" a ZOBRAZIT tak.... 😞  Já osobně ho nepotřebuji jen, že to není problém jednoho klienta, ale asi hromadný problém.

 

image.thumb.png.ff3ec8e5428e3be41ba4508fc4f1a97c.png

Edited by Sparrow

  • Super+
  • Red Basic Lite
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Praha 10

Mám stejný problém. Chyba webových stránek mi přijde záměrná. Zkuste mě přesavědčit o opaku.

Díky a sbohem, jdu jinam

Tak hodně štěstí u konkurence :D
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community