Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

UPC se zobrazením ceny za vyúčtování nemělo problém. VF má víc různých problémů a stejně je neřeší (resp. "slibem nezarmoutíš"), takže by to ani nemělo překvapovat.

Teď se vůbec nedá přihlásit, zacyklil se tam asi nějaký script, a nakonec pak shodí prohlížeč.

Stále trvám na tom, že je to zobrazeno špatně. Už jen to, že i kdyby dlužná částka byla tedy podle vašeho výkladu správně (podle mě není), tak nemůže být informace o zaplacení celé částky v měsíci, když tam taková částka nepřišla. Pořád by tam každý měsíc muselo být uvedeno, že byla zaplacena jen půlka. Takhle je tam uvedeno, že jsem za rok zaplatil 12x3000,-, když jsem platil jen 12x1500,-. Na druhou stranu, co je v nějaké samoobsluze mě vůbec nemusí zajímat, platím přes SIPO (i když stejně inkasem z účtu) a jen kontroluji částku dle doručeného vyúčtování.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek
  • Bílina
Odesláno

@kennyjenomze u UPC problém nebyl protože se platilo napřed u Vodafone se platí zpětně proto tento proces co byl sídlem z fakturou ke správně 

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
  • Centrum péče

@Technikus Pěkný den, pokud svůj box stále mezi zařízeními nevidíte, ozvěte se nám přes https://tam.je/forum, abychom mohli poslat požadavek na opravení 🙂 Díky.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

@Ondra - Vodafone dá se to předat nějak k urgenci? Zpráva napsána, a číslo zprávy je 1486498 🙂

 

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
  • Centrum péče

Dobrý den, @kautskym, na zprávy nyní odpovídáme přibližně do druhého, nejdéle třetího, dne. Vaši zprávu vidím v pořádku přijatou, prosím vás tedy o trpělivost, brzy vám odpovíme 🙂 

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim
Odesláno

ještě to máte rozbité ?Pořád nevidím ,co vlastním za zařízení od vás.

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Odesláno

Ano stale se to nezobrazuje.

Screenshot_20230116_115321_My Vodafone.jpg

  • -
  • -
  • -
  • Ca modul
  • Ostrava-Poruba
Odesláno
  • Centrum péče

Předal jsem ještě informaci o tom, že se tahle chyba vyskytuje, přímo našim technikům, aby věděli, na co se mají zaměřit. Dám vědět, až mi kolegové odpoví 🙂 

Kolegové mě už infomovali - situací se zabývají 🙂 Tak věřím, že to bude co nejdřív v pořádku 🙂 

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim
Odesláno

Uz je to funkcni.Děkuji😀

  • -
  • -
  • -
  • Ca modul
  • Ostrava-Poruba
Odesláno

potvrzuji vše funkční 🙂

 

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community