Odesláno 24. dubna 2022 3 roky Koncem týdne mi přestala fungovat stránka https://www.vodafone.cz/muj/ respektive se přihlásím, ale po přihlášení je stránka úplně prázdná (bílá) bez i hlavičky, patičky apod. Nepomůže F5, Ctrl+F5. Zkoušel jsem v několika prohlížečích (chrome, edge, IE), v anonymním režimu a na různých PC. To vylučuje problém s cookies, cache, doplňky apod. Přihlášení proběhne (pokud zadám schválně chybné heslo, tak mě správně dál nepustí), v prohlížeči ve vývojářských nástrojích (F12) vidím že je něco načteno, ale jakoby se nic nezobrazí. Napadá vás co s tím? Super - Základní Compal CH7465, CA modul Zlín
Odesláno 24. dubna 2022 3 roky Stalo se mi to samé , po vymazání historie a cookies, již v pořádku Premium+, Super DSL Super, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Play box, Zyxel VMG8623 Praha, Nová Ves
Odesláno 24. dubna 2022 3 roky Podle mých informací z pátku by se mělo jednat o výpadek služby Můj Vodafone a pracuje se na opravě. Premium - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5 Praha
Odesláno 25. dubna 2022 3 roky Autor Pak mě ale zaráží, že si tu nikdo přede mnou nestěžoval. To opravdu nikdo nepoužívá nebo to nefunguje jen někomu? Super - Základní Compal CH7465, CA modul Zlín
Odesláno 25. dubna 2022 3 roky @Snah Minulý týden vypadly stránky či samoobsluha několikrát na různě dlouhou dobu. Asi ti, co se snažili přihlásit v době výpadku to neřešili zde na fóru. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 25. dubna 2022 3 roky Autor Chápu to tedy správně, že je to pozůstatek těch výpadků a zatím mám počkat? Nebo rovnou absolvovat porod na infolince? Super - Základní Compal CH7465, CA modul Zlín
Odesláno 25. dubna 2022 3 roky No, jestli to nefunguje ještě nyní po smazání cookies a cache prohlížeče, tak je něco špatně, jelikož to jinak normálně funguje. Pak bude třeba kontaktovat Vodafone. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 25. dubna 2022 3 roky Citovat Pak bude třeba kontaktovat Vodafone. Já bych rád Vodafone znovu kontaktoval, tak jak v pátek. Ale doopravdy se mi nechce čekat na lince déle než je nutné. Dnes třeba už 15 min čekám na operátora, ale nejsem jediný a například na Facebooku jsou případy, kdy se čeká i hodinu. Řekl bych, že nejprve by to chtělo posílit lidské zdroje na klientském centru. Upraveno 25. dubna 2022 3 roky uživatelem Pepe Premium - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5 Praha
Odesláno 25. dubna 2022 3 roky Autor Tak na infolinku jsem se doboxoval a řekli mi, že mají opravdu zvýšený počet hlášení na nefunkčnost po přihlášení a předávají to technikům. Každopádně čím víc lidí jim to nahlásí, tím vyšší prioritu to získá. Super - Základní Compal CH7465, CA modul Zlín
Odesláno 25. dubna 2022 3 roky Zdravím.. Po týdnu válčení to už vzdávám. Nevim co stím. Po převodu z exUPC nejsem schopen se dostat na "muj Vodafone". Vždy skončim na "Ověření údajů". Nezná to ani mé číslo plátce, ani variabilní symbol :D. Dovolat se na číslo 800 777 777 se neda i vice jak hodinu tam pořád hraje hudba a nikdo to tam nezvedá a to už zkouším několik dní . Robot na Chat podpoře neustale vyhazuje bublinku, že mému požadavku nerozumí. Tak zkouším ještě poslední možnost forum. Jde mi hlavně o zaplacení internetu. Když placení kartou vypli, tak teď nevim jak to uhradit, když se na muj Vodafone nedostanu.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.