Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Koncem týdne mi přestala fungovat stránka https://www.vodafone.cz/muj/ respektive se přihlásím, ale po přihlášení je stránka úplně prázdná (bílá) bez i hlavičky, patičky apod. Nepomůže F5, Ctrl+F5. Zkoušel jsem v několika prohlížečích (chrome, edge, IE), v anonymním režimu a na různých PC. To vylučuje problém s cookies, cache, doplňky apod. Přihlášení proběhne (pokud zadám schválně chybné heslo, tak mě správně dál nepustí), v prohlížeči ve vývojářských nástrojích (F12) vidím že je něco načteno, ale jakoby se nic nezobrazí.

Napadá vás co s tím?

  • Super
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465, CA modul
  • Zlín
Odesláno

Stalo se mi to samé , po vymazání historie a cookies, již v pořádku 

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Podle mých informací z pátku by se mělo jednat o výpadek služby Můj Vodafone a pracuje se na opravě. 

  • Kabel 300 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor
  • Praha
Odesláno
  • Autor

Pak mě ale zaráží, že si tu nikdo přede mnou nestěžoval. To opravdu nikdo nepoužívá nebo to nefunguje jen někomu?

  • Super
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465, CA modul
  • Zlín
Odesláno

@Snah Minulý týden vypadly stránky či samoobsluha několikrát na různě dlouhou dobu. Asi ti, co se snažili přihlásit v době výpadku to neřešili zde na fóru. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
  • Autor

Chápu to tedy správně, že je to pozůstatek těch výpadků a zatím mám počkat? Nebo rovnou absolvovat porod na infolince?

  • Super
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465, CA modul
  • Zlín
Odesláno

No, jestli to nefunguje ještě nyní po smazání cookies a cache prohlížeče, tak je něco špatně, jelikož to jinak normálně funguje. Pak bude třeba kontaktovat Vodafone.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

 

Citovat

Pak bude třeba kontaktovat Vodafone.


Já bych rád Vodafone znovu kontaktoval, tak jak v pátek. Ale doopravdy se mi nechce čekat na lince déle než je nutné. Dnes třeba už 15 min čekám na operátora, ale nejsem jediný a například na Facebooku jsou případy, kdy se čeká i hodinu. Řekl bych, že nejprve by to chtělo posílit lidské zdroje na klientském centru. 

Upraveno uživatelem Pepe

  • Kabel 300 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor
  • Praha
Odesláno
  • Autor

Tak na infolinku jsem se doboxoval a řekli mi, že mají opravdu zvýšený počet hlášení na nefunkčnost po přihlášení a předávají to technikům. Každopádně čím víc lidí jim to nahlásí, tím vyšší prioritu to získá.

  • Super
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465, CA modul
  • Zlín
Odesláno

Zdravím..

Po týdnu válčení to už vzdávám. Nevim co stím. Po převodu z exUPC nejsem schopen se dostat na "muj Vodafone". Vždy skončim na "Ověření údajů". Nezná to ani mé číslo plátce, ani variabilní symbol :D. Dovolat se na číslo 800 777 777 se neda i vice jak hodinu tam pořád hraje hudba a nikdo to tam nezvedá a to už zkouším několik dní . Robot na Chat podpoře neustale vyhazuje bublinku, že mému požadavku nerozumí. Tak zkouším ještě poslední možnost forum. Jde mi hlavně o zaplacení internetu. Když placení kartou vypli, tak teď nevim jak to uhradit, když se na muj Vodafone nedostanu.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.