April 2, 20223 yr Na stejný problém je stejná odpověď, takže řešení bude možná stejné jako jsem popsal výše. V 1. 4. 2022 v 12:32, tomus napsal: S velkou pravděpodobností to bude špatným signálem na jednom nebo dvou multiplexech (frekvencích). Tady máš odkaz na seznam multiplexů, tak si to porovnej s tím co ti nejede. https://static.vodafone.cz/cp/docs/tv/frekvencni_prehled_digitalni_kabelove_televize.pdf Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
April 2, 20223 yr Rozumím tomu a chápu že pravděpodobně to bude a je špatným signálem na určitých multiplexech. Ale z ničeho nic? Vše normálně fungovalo a nejdou není signál? Na jiné televizi se STB jdou všechny programy normálně.
April 2, 20223 yr Na popis problému "Mám úplně stejný problém." předpokládám, že byly také aplikované předchozí rady na vyhledání závady. S jakým výsledkem?
April 2, 20223 yr Nebyly. Zatím jsem nedělal nic. Nese to pro mě určité komplikace( TV na zdi, kabely schovaný, atd...), ale samozřejmě to kontrolovat budu. Spíš mě zaráží, že vše bylo funkční a bez jakéhokoliv vnějšího zásahu to najednou nejde. Další věc je, že mám bohužel podobné zkušenosti už z minulosti (UPC), kdy z ničeho nic začaly třeba "kostičkovat" určité programy a nepomohla žádná výměna koaxiálu apod. Po pár dnech se problém vyřešil sám a vše opět fungovalo.
April 2, 20223 yr Tak zatím nevíme co konkrétně kostičkuje. Třebas to v okolí nebo jinde zlobí i někomu jinému - pak by to bylo jak popisuješ, že se to "samo" opraví. Nebo je to již zmiňovaná kolize s novým 5G vysílačem v okolí, zatím nevíme které jsou to frekvence a na jaké adrese. Komplikace jsou vždy, buď se překonají, nebo se to nechá tak jak to je.
April 2, 20223 yr Zavolat na VF a nahlásit závadu. Měl by dojet technik proměřit signál na výstupu účastnické zásuvky, pak proměřit totéž u TV a bude jasno, jestli je závada na straně VF nebo u účastníka v jeho domovních rozvodech (případně tedy díky rušení signálem mobilních operátorů). - - - - -
April 4, 20223 yr Tak se vracim,kabelem to neni,dala jsem jiny kabel a te programy nefunguji,uz jsem jelen,jak je mozny ze na kabel dcery to jede a i na ostatni ne,kabel dcery je obyc koaxialni jak i u te druhy tv.Na vodafone volano ve ctvrtek a stale neozvali,na technicky se proste neprobojujes,ne chteji pripojit Edited April 4, 20223 yr by juliana
April 4, 20223 yr @juliana Jestli rozdvojení nedělal technik, pak stejně nepomohou. Nabídnout mohou vybudování druhé zásuvky za 555Kč a na to pak není třeba se probojovávat na technickou podporu. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
April 4, 20223 yr A stejným kabelem, když se připojí druhá TV tak jede? Co znamená, že programy nefungují? Hlásí to něco? Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.