Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Mam zasuvku v obyvaku u ktere je rozdvojka,jeden kabel cca 10m vede k tv ktera ma problem s programami na jedne frekvenci,pise ze neni signal,druhy kabel vede do jine mistnosti a je cca 20m dlouhy k druhy tv ktera problemy nema.A prave na tomto kabelu bezeji programy i na problemove tv.O vikendu jsem zkusila pripojit jiny kabel k tv v obyvaku a stejna hlaska ze neni signal.

A ten novy kabel jste vzala kde?

Je "lehce" ohebný nebo tužší?

Dle popisu to vypadá na kabel se špatným stíněním a proto je  (zatím) jeden kmitočet rušen

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Přesně tak, mizerné domovní rozvody. Zavolat odbornou firmu a nechat vše udělat jak má být.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Tak koaxiální kabel vyměněn za jiný, kvalitní. Výsledek žádný. Frekvence 762 MHz, 770 MHz a 778MHz jsou úplně bez signálu. A to na všech zařízeních ( 2x CA modul, 1x STB) Zítra zkusím zavolat na Vodafone a dám vědět jak jsem pochodil. Je ale hodně zajímavé, že podobný problém má i podle tohoto vlákna víc uživatelů. Nejvíc mě na tom štve, že z mého pohledu to přestalo fungovat z ničeho nic (rozvody doufám si tvrdit kvalitní, nikdy nebyl dlouhodobější problém), bez nějakého zjevneho důvodu. 

Na těch uvedených frekvencích pracují 5G vysílače mobilních operátorů a pokud jsou někde poblíž, tak klidně mohou sestřelit i signál hlavního rozvodu kabelovky, nejenom domovního rozvodu. VF to v takovém případě řeší jenom tím, že uživateli vnutí set-top-box pro netovou TV (ono se vlastně ani nic jiného dělat nedá).
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

@Adolf.Shitler není pravda, snaží se najít. zda se nedá rozvod upravit/opravit, aby k tomu nedocházelo. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Muzu se zeptat kde Dave79 bydli,ja na praze  14 Cerny Most.U mne nejdou vsechny programy na frekvenci 762MHz ale je divny ze na druhy tv to jde

Edited by Guli

Bydlím v Olomouci, v části Hodolany. 

Zkusím ještě obejít sousedy, jak je to u nich, ale obávám se že většina nemá zaplacen žádný balíček a sledují jen základní programy, takže asi nic nezjistím. 

@Dave79 Ono to není z ničeho nic, někdo spustil v okolí mobilní vysílač. Bude třeba si domů objednat technika na servis, aby zjistil, kde je problém.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Po dopoledním telefonování, restartování, zapínání a vypínání, ladění programů sem a tam, nakonec zítra dojede technik. Tak pak dám vědět co se vyřešilo. 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.