Ivo2003 Posted March 25, 2022 Share Posted March 25, 2022 Dobry den, v sobotu se mění čas, tak by bylo vhodné kdyby Vodafone ve své pevné síti exupc telefon nastavil správný čas. Nyní se v rámci CLIP přenáší čas o 2 hodiny posunutý a vždy při každém příchozím hovoru se dle toho nastaví DECT sluchátko a to pak ukazuje špatně časy zmeškaných hovorů. Za dob UPC to po změně času na letní ukazovalo chybně asi týden, Vodafone jede jiné bomby a ukazuje to o 2 hodiny jinak už od léta. Děkuji Quote Start - Základní Compal CH7465 Opava Link to comment Share on other sites More sharing options...
technik Posted March 25, 2022 Share Posted March 25, 2022 No vidíte, od neděle budete mít čas zase správně 😂 1 Quote - - Jiná služba nic UPC Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivo2003 Posted March 25, 2022 Author Share Posted March 25, 2022 To nebude, teď je posunutý o 2 hodiny, takže bude posunut jen o hodinu 😃 Quote Start - Základní Compal CH7465 Opava Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daviddvbc Posted March 25, 2022 Share Posted March 25, 2022 Přesně tak! Quote Basic 250 Mb/s - Komfort Compal CH7465VF, 1x CAM Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oval Posted March 25, 2022 Share Posted March 25, 2022 před 7 hodinami, technik napsal: No vidíte, od neděle budete mít čas zase správně 😂 Neděle je každý týden, aneb také ~52x do roka. 🤣 Quote - - - - Praha 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Standa Posted March 25, 2022 Share Posted March 25, 2022 Ale čas se mění zatím 2x do roka Quote Super Super+ ALLinONE Vodafone TV Premium, CA modul Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Ondra - Vodafone Posted March 28, 2022 Help center Share Posted March 28, 2022 @Ivo2003 Pěkný den, zkusím se poptat, nejdřív se ale zeptám - jak to vypadá dnes po změně času? 🙂 Quote Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivo2003 Posted March 29, 2022 Author Share Posted March 29, 2022 Dobrý den, nyní ukazuje opět o 2 hodiny navíc Quote Start - Základní Compal CH7465 Opava Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Ondra - Vodafone Posted March 30, 2022 Help center Share Posted March 30, 2022 @Ivo2003 Díky za aktuální zprávu 🙂 S kolegy jsem to ověřoval a doporučují nejdřív zkusit restart modemu a telefonu (základny). To jednoduše uděláte tak, že obě zařízení na chvíli odpojíte od elektřiny. Kdyby ani pak čas nešel správně, tak nám prosím zavolejte na 800770077 nebo pošlete zprávu s podrobnostmi a s odkazem na toto fórum přes https://tam.je/forum a předali bychom to k řešení. Quote Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.