Jump to content

Guest, which answer was the most helpful?

If any of these replies answered your question, please take a moment to click the 'Mark as solution' button on the post with the best answer.
Marking posts as the solution will help other community members find answers to their questions quickly. Thank you for your help!

Featured Replies

S podporou to řeším a zatím bezvýsledně.

  • 9 months later...

Vyřešil jste nakonec tento problém? Bohužel jsem na tom stejně i přes správně nastavené porty (forwarding)

A nemůže být problém v tom, že při připojení přes mobilní data nemáš k dispozici veřejnou IP adresu ?

 

Jinak uživatel @Whiler zde má poslední přístup v dubnu loňského roku, takže pokud sem nechodí jako anonym, tak ti zřejmě už neodpoví.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Care Centre

@TommyB Hezký den, jak už zmínil @tomus, pokud se připojujete přes mobilní síť, tak máte NAT type 3 a s tím si Play Station nemusí poradit. Řešením je aktivace veřejné IP adresy, kdy se změní NAT na typ 2.

Pevnou IP adresu nabízíme k některým typům připojení, podrobně to vysvětlujeme zde: https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/internet-v-pocitaci/pevna-ip-adresa/

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Pevnou IP adresu nutně nepotřebuje, stačí mu i dynamická, pokud se často nemění, ale musí být veřejná, což u mobilních tarifů není, ta je např. až u pevného připojení přes LTE.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • 4 months later...

Ahoj všem,

 

řešil jsem stejný problém. Na Wi-Fi jsem neměl žádný problém, ale na datech se mě to nechtělo spojit se stejným kódovým oznámením.

Našel jsem způsob jak to vyřešit aspoň u mě. Doma mám připojení přes O2 modem se SIM. A data mám taky neomezený O2 na mobilu. Pokud máte stejný problém můj postup byl následující. 
 

Spojit PS5 se zařízením
Vyzkoušet na Wi-Fi funguje půl cesty už máte.

Pokud to na mobilních datech nejde, tak už člověk musí nastavit pár věcí na PSku a routeru.

Nastavit si síť na PSku ručně, tím zajistíte zrychlení transferovaných dat mezi PSkem a routerem, mě to osobně udělalo z 10mb/s na 21mb/s.

Dále je potřeba na Vašem routeru/modemu zapnout funkcni UPNP a dále PortForwardovat porty sloužící pro Playstation network služby.

Důležité, ale je kdy se na datech připojím je, že Psko musí spát. Jak je zaplé a zároveň se k němu chcete připojit tak to nejde. 

 

Pokud uděláte vše dle tohoto manuálu viz odkaz níže, tak by to mělo fungovat. Apoň u mě to fungovalo potom na první dobrou.

https://youtu.be/3lWwjUJfTzo

 

Snad Vám to také pomůže

Pokud ale uživatel nemá veřejnou IP adresu, tak tento návod nejspíše nepomůže, protože podle popisu to vypadá jen na obejití natu v domácí síti.

Na počítačích funguje multiplayer automaticky a zdarma i za natem, u konzolí si výrobci za multiplayer nechávají platit a ještě požadují veřejnou ip a portward nebo rovnou konzoli vystavit do internetu přes DMZ. 

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community