Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

S podporou to řeším a zatím bezvýsledně.

  • po měsících...
Odesláno

Vyřešil jste nakonec tento problém? Bohužel jsem na tom stejně i přes správně nastavené porty (forwarding)

Odesláno

A nemůže být problém v tom, že při připojení přes mobilní data nemáš k dispozici veřejnou IP adresu ?

 

Jinak uživatel @Whiler zde má poslední přístup v dubnu loňského roku, takže pokud sem nechodí jako anonym, tak ti zřejmě už neodpoví.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Centrum péče

@TommyB Hezký den, jak už zmínil @tomus, pokud se připojujete přes mobilní síť, tak máte NAT type 3 a s tím si Play Station nemusí poradit. Řešením je aktivace veřejné IP adresy, kdy se změní NAT na typ 2.

Pevnou IP adresu nabízíme k některým typům připojení, podrobně to vysvětlujeme zde: https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/internet-v-pocitaci/pevna-ip-adresa/

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

Pevnou IP adresu nutně nepotřebuje, stačí mu i dynamická, pokud se často nemění, ale musí být veřejná, což u mobilních tarifů není, ta je např. až u pevného připojení přes LTE.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po měsících...
Odesláno

Ahoj všem,

 

řešil jsem stejný problém. Na Wi-Fi jsem neměl žádný problém, ale na datech se mě to nechtělo spojit se stejným kódovým oznámením.

Našel jsem způsob jak to vyřešit aspoň u mě. Doma mám připojení přes O2 modem se SIM. A data mám taky neomezený O2 na mobilu. Pokud máte stejný problém můj postup byl následující. 
 

Spojit PS5 se zařízením
Vyzkoušet na Wi-Fi funguje půl cesty už máte.

Pokud to na mobilních datech nejde, tak už člověk musí nastavit pár věcí na PSku a routeru.

Nastavit si síť na PSku ručně, tím zajistíte zrychlení transferovaných dat mezi PSkem a routerem, mě to osobně udělalo z 10mb/s na 21mb/s.

Dále je potřeba na Vašem routeru/modemu zapnout funkcni UPNP a dále PortForwardovat porty sloužící pro Playstation network služby.

Důležité, ale je kdy se na datech připojím je, že Psko musí spát. Jak je zaplé a zároveň se k němu chcete připojit tak to nejde. 

 

Pokud uděláte vše dle tohoto manuálu viz odkaz níže, tak by to mělo fungovat. Apoň u mě to fungovalo potom na první dobrou.

https://youtu.be/3lWwjUJfTzo

 

Snad Vám to také pomůže

Odesláno

Pokud ale uživatel nemá veřejnou IP adresu, tak tento návod nejspíše nepomůže, protože podle popisu to vypadá jen na obejití natu v domácí síti.

Na počítačích funguje multiplayer automaticky a zdarma i za natem, u konzolí si výrobci za multiplayer nechávají platit a ještě požadují veřejnou ip a portward nebo rovnou konzoli vystavit do internetu přes DMZ. 

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.