Jump to content

Recommended Posts

Vzhledem k tomu, že všechno funguje normálně, mám z jejich zprávy obavy: "Na vaší adrese se chystáme vylepšit kvalitu sítě." . Takže asi: "Mysleli jsme to dobře, ale dopadlo to jako vždycky.".

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek
  • Bílina

že to budou vypínat každý den v noci ta mě moc netrápí .Ale poslední dobou sem měl SNR/MER (dB) kolem 39 ,před 10 dny to kleslo na SNR/MER (dB) 38 a po plánování údržbě 37 .Jestli to takhle půjde dál tak končím .Už se to projevuje i na TV příjmu .Samozřejmě jsem to už před 10 dny hlásil bez vyřešeno problému.

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Nějaké hodnoty 39-38-37 "naměřené" teploměrem v modemu jsou čistě orientační, rozhoduje funkčnost služby jako takové. Totéž u TV, kde na výstupu účastnické zásuvky musí být odpovídající signál. Jedině pokud není (což se opět zjistí jenom měřením a ne podle teploměrů např. v televizoru), pak lze něco reklamovat.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...