Marek-26 Posted April 4, 2022 Share Posted April 4, 2022 @marek-81 řekl bych, že se řeší 2 rozdílné věci. Jedna je převod a druhá sloučení účtů od Vodafone pod jednoho plátce. 1 Quote Super 500 Mb/s Premium 5G Komplet Compal, VTV Premium Brüx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zlaťák Posted May 12, 2022 Share Posted May 12, 2022 Asi dva měsíce dozadu mi už poněkolikáté přišel email, ze mě budou převádět (předtím pak přišel email, že se akce odkládá). Podle posledního emailu má k převodu dojít v týdnu od 12. do 18. 5. A o konkrétním dnu mě budou informovat sms. Už to klidně může být třeba dnes, ale žádná sms nedorazila. To to zase odložili nebo má opět Vodafone informovanost na nule? Nerad bych byl bez internetu zrovna během rozdělané práce. Nejednou jsem zažil, že přišlo info (například že bude plánovaný výpadek) až několik týdnů po akci. Quote - - Klasik Technicolor, 4x CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tube Posted May 12, 2022 Share Posted May 12, 2022 Mi taky termín nepotvrdili, pak jen první den plánovaného termínu přišlo že mě převádějí a po cca hodine že jsem převeden. Net fungoval. Ale taky jsem z toho nebyl úplně nadšený 1 Quote Super 500 Mb/s - - Compal CH7465 černý Ostrava - Zábřeh Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus Posted May 12, 2022 Share Posted May 12, 2022 Máš toho zbytečný strach, maximálně ti vypadne na pár minut internet a to je celé, jestli nemáš žádný set-top box na výměnu, tak ti jen přijde několik sms s přihlašovacími údaji do Můj Vodafone, tam se pak zaregistruješ a jedeš dál. Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zlaťák Posted May 12, 2022 Share Posted May 12, 2022 (edited) Tak už to proběhlo. Teď ještě najít v samoobsluze, kde sloučím dva zákaznický účty (jsou pod jedním přihlašovacím jménem a heslem, jen to musím pořád přepínat), aby mi chodilo jedno vyúčtování. Edited May 12, 2022 by Zlaťák Quote - - Klasik Technicolor, 4x CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
kautskym Posted May 12, 2022 Share Posted May 12, 2022 @Zlaťákv samoobsluze ve formulářích zadost o změnu plátce Quote Premium, Premium DSL Basic, Premium 5G, Red Basic Základní, ALLinONE Vodafone Station, Zyxel VMG8623-T50B, Set-top box Standard Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Veronika - Vodafone Posted May 13, 2022 Help center Share Posted May 13, 2022 @ZlaťákPěkné odpoledne, v samoobsluze možnost sloučení plátců v případě jednoho zákaznického účtu nenajdete. Zavolejte nám na linku *77 nebo 800 77 00 77, operátoři se o tuto změnu postarají. Případně nás můžete kontaktovat také přes kontaktní formulář https://tam.je/forum. @kautskymTento formulář slouží k převod práv a závazků na jiného uživatele. 1 Quote 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zlaťák Posted May 13, 2022 Share Posted May 13, 2022 @Veronika - Vodafone Dobrý den, tak teď jsem z toho jelen. Všechno je to na mě (stejné přihlašovací údaje, kontakty, rodné číslo,... Služby vidím všechny najednou (všechny mají stejné číslo zákaznického účtu). Jen v záložce vyúčtování vidím telefony pod jedním číslem plátce (?) a internet a kabelovku pod jiným (číslo smlouvy je ještě jiné, než tato čísla, která vidím u vyúčtování). Mám dvě vyúčtování, každé s jiným zúčtovacím obdobím. Včera jsem vyplnil právě ten formulář "žádost o změnu plátce". Normálně jsem si v roletce vybral to druhé číslo. Rozhodně nechci převádět svoje práva a závazky na jiného uživatele. Všechno je to psané na mě. Takže teď se stane teda co? Na infolinku bych zavolal, ale dovolat se je nadlidský úkol. Nerad bych přišel o individuální nastavení služeb. Nerad bych, aby mi někdo omylem odstranil vlastní modem, ca moduly,.... a pak tvrdil, že si je musím jen pronajmout, že už vrátit zpátky nejdou. Quote - - Klasik Technicolor, 4x CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sparrow Posted May 13, 2022 Share Posted May 13, 2022 Já bych to popsal tak, že je jsou to 2 platební účty pod jedním člověko-účtem 🙂 Má to relativně i hlavu, protože lidi můžou mít nastavený trvalák na bývalé UPC a takhle kdyby to sloučili pod jeden platební účet ( stejné VS jako mobil ) tak to může dělat problémy než si to změní. A jak tu psala Veronika sloučení jedno VS s mobile, přes Vodafone linku a doporučuji tam volat podle doporučení na https://www.vodafone.cz/kontakty/ dole, tj. 12-14 maximálně jsem tam jednou čekal cca 3min. To jsou asi všichni zákazníci na obědě a na lince je klídek 😄 Quote Basic 250 Mb/s - Klasik Compal black, CA modul Praha 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kautskym Posted May 13, 2022 Share Posted May 13, 2022 @Veronika - Vodafone Milá Veroniko opravdu tam tato moznost zmena platce je sam sem si diky tomu sloucil dva platce do jednoho v samoobsluze , navic tuto informaci vim i jako bývalý zaměstnanec @Veronika - Vodafone @Zlaťák tady přikládám screen, je to úplně dole 1 Quote Premium, Premium DSL Basic, Premium 5G, Red Basic Základní, ALLinONE Vodafone Station, Zyxel VMG8623-T50B, Set-top box Standard Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.