Jump to content

Převod z UPC do Vodafone


alnagon
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...

Asi dva měsíce dozadu mi už poněkolikáté přišel email, ze mě budou převádět (předtím pak přišel email, že se akce odkládá). Podle posledního emailu má k převodu dojít v týdnu od 12. do 18. 5.  A o konkrétním dnu mě budou informovat sms. Už to klidně může být třeba dnes, ale žádná sms nedorazila. To to zase odložili nebo má opět Vodafone informovanost na nule?  Nerad bych byl bez internetu zrovna během rozdělané práce. Nejednou jsem zažil, že přišlo info (například že bude plánovaný výpadek) až několik týdnů po akci.

  • Kabel 300 Mb/s
  • -
  • Klasik
  • Technicolor, 4x CA modul
  • Brno
Link to comment
Share on other sites

Mi taky termín nepotvrdili, pak jen první den plánovaného termínu přišlo že mě převádějí a po cca hodine že jsem převeden. Net fungoval. Ale taky jsem z toho nebyl úplně nadšený

  • Agree 1
  • Kabel 300 Mb/s
  • -
  • -
  • Cisco EPC3208
  • Ostrava - Zábřeh
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Máš toho zbytečný strach, maximálně ti vypadne na pár minut internet a to je celé, jestli nemáš žádný set-top box na výměnu, tak ti jen přijde několik sms s přihlašovacími údaji do Můj Vodafone, tam se pak zaregistruješ a jedeš dál.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Tak už to proběhlo.
Teď ještě najít v samoobsluze, kde sloučím dva zákaznický účty (jsou pod jedním přihlašovacím jménem a heslem, jen to musím pořád přepínat), aby mi chodilo jedno vyúčtování.

Edited by Zlaťák
  • Kabel 300 Mb/s
  • -
  • Klasik
  • Technicolor, 4x CA modul
  • Brno
Link to comment
Share on other sites

  • Help center

@ZlaťákPěkné odpoledne, v samoobsluze možnost sloučení plátců v případě jednoho zákaznického účtu nenajdete.  Zavolejte nám na linku *77 nebo 800 77 00 77, operátoři se o tuto změnu postarají. Případně nás můžete kontaktovat také přes kontaktní formulář https://tam.je/forum. 

@kautskymTento formulář slouží k převod práv a závazků na jiného uživatele.

  • Disagree 1
  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Link to comment
Share on other sites

@Veronika - Vodafone
Dobrý den,
tak teď jsem z toho jelen.  Všechno je to na mě (stejné přihlašovací údaje, kontakty, rodné číslo,...  Služby vidím všechny najednou (všechny mají stejné číslo zákaznického účtu).
Jen v záložce vyúčtování vidím telefony pod jedním číslem plátce (?)  a internet a kabelovku pod jiným (číslo smlouvy je ještě jiné, než tato čísla, která vidím u vyúčtování). Mám dvě vyúčtování, každé s jiným zúčtovacím obdobím.
Včera jsem vyplnil právě ten formulář "žádost o změnu plátce". Normálně jsem si v roletce vybral to druhé číslo.  Rozhodně nechci převádět svoje práva a závazky na jiného uživatele. Všechno je to psané na mě.  Takže teď se stane teda co?

Na infolinku bych zavolal, ale dovolat se je nadlidský úkol. 


 

Nerad bych přišel o individuální nastavení služeb.

Nerad bych, aby mi někdo omylem odstranil vlastní modem, ca moduly,.... a pak tvrdil, že si je musím jen pronajmout, že už vrátit zpátky nejdou.

  • Kabel 300 Mb/s
  • -
  • Klasik
  • Technicolor, 4x CA modul
  • Brno
Link to comment
Share on other sites

Já bych to popsal tak, že je jsou to 2 platební účty pod jedním člověko-účtem 🙂 

Má to relativně i hlavu, protože lidi můžou mít nastavený trvalák na bývalé UPC a takhle kdyby to sloučili pod jeden platební účet ( stejné VS  jako mobil )  tak to může dělat problémy než si to změní.

 

A jak tu psala Veronika sloučení jedno VS s mobile, přes Vodafone linku a doporučuji tam volat podle doporučení na https://www.vodafone.cz/kontakty/ dole, tj. 12-14 maximálně jsem tam jednou čekal cca 3min. To jsou asi  všichni zákazníci na obědě a na lince je klídek 😄

  • 150 Mb/s
  • 1 GB
  • Klasik
  • Compal black, CA modul
  • Praha 10
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...