Marek-26 Odesláno 4. dubna 2022 Sdílet Odesláno 4. dubna 2022 @marek-81 řekl bych, že se řeší 2 rozdílné věci. Jedna je převod a druhá sloučení účtů od Vodafone pod jednoho plátce. 1 Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zlaťák Odesláno 12. května 2022 Sdílet Odesláno 12. května 2022 Asi dva měsíce dozadu mi už poněkolikáté přišel email, ze mě budou převádět (předtím pak přišel email, že se akce odkládá). Podle posledního emailu má k převodu dojít v týdnu od 12. do 18. 5. A o konkrétním dnu mě budou informovat sms. Už to klidně může být třeba dnes, ale žádná sms nedorazila. To to zase odložili nebo má opět Vodafone informovanost na nule? Nerad bych byl bez internetu zrovna během rozdělané práce. Nejednou jsem zažil, že přišlo info (například že bude plánovaný výpadek) až několik týdnů po akci. Citovat Basic Red Basic Základní CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tube Odesláno 12. května 2022 Sdílet Odesláno 12. května 2022 Mi taky termín nepotvrdili, pak jen první den plánovaného termínu přišlo že mě převádějí a po cca hodine že jsem převeden. Net fungoval. Ale taky jsem z toho nebyl úplně nadšený 1 Citovat Super 500 Mb/s - - Compal CH7465 černý Ostrava - Zábřeh Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 12. května 2022 Sdílet Odesláno 12. května 2022 Máš toho zbytečný strach, maximálně ti vypadne na pár minut internet a to je celé, jestli nemáš žádný set-top box na výměnu, tak ti jen přijde několik sms s přihlašovacími údaji do Můj Vodafone, tam se pak zaregistruješ a jedeš dál. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zlaťák Odesláno 12. května 2022 Sdílet Odesláno 12. května 2022 (upraveno) Tak už to proběhlo. Teď ještě najít v samoobsluze, kde sloučím dva zákaznický účty (jsou pod jedním přihlašovacím jménem a heslem, jen to musím pořád přepínat), aby mi chodilo jedno vyúčtování. Upraveno 12. května 2022 uživatelem Zlaťák Citovat Basic Red Basic Základní CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno 12. května 2022 Sdílet Odesláno 12. května 2022 @Zlaťákv samoobsluze ve formulářích zadost o změnu plátce Citovat Premium, Super DSL Basic, Premium, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 13. května 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 13. května 2022 @ZlaťákPěkné odpoledne, v samoobsluze možnost sloučení plátců v případě jednoho zákaznického účtu nenajdete. Zavolejte nám na linku *77 nebo 800 77 00 77, operátoři se o tuto změnu postarají. Případně nás můžete kontaktovat také přes kontaktní formulář https://tam.je/forum. @kautskymTento formulář slouží k převod práv a závazků na jiného uživatele. 1 Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zlaťák Odesláno 13. května 2022 Sdílet Odesláno 13. května 2022 @Veronika - Vodafone Dobrý den, tak teď jsem z toho jelen. Všechno je to na mě (stejné přihlašovací údaje, kontakty, rodné číslo,... Služby vidím všechny najednou (všechny mají stejné číslo zákaznického účtu). Jen v záložce vyúčtování vidím telefony pod jedním číslem plátce (?) a internet a kabelovku pod jiným (číslo smlouvy je ještě jiné, než tato čísla, která vidím u vyúčtování). Mám dvě vyúčtování, každé s jiným zúčtovacím obdobím. Včera jsem vyplnil právě ten formulář "žádost o změnu plátce". Normálně jsem si v roletce vybral to druhé číslo. Rozhodně nechci převádět svoje práva a závazky na jiného uživatele. Všechno je to psané na mě. Takže teď se stane teda co? Na infolinku bych zavolal, ale dovolat se je nadlidský úkol. Nerad bych přišel o individuální nastavení služeb. Nerad bych, aby mi někdo omylem odstranil vlastní modem, ca moduly,.... a pak tvrdil, že si je musím jen pronajmout, že už vrátit zpátky nejdou. Citovat Basic Red Basic Základní CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sparrow Odesláno 13. května 2022 Sdílet Odesláno 13. května 2022 Já bych to popsal tak, že je jsou to 2 platební účty pod jedním člověko-účtem 🙂 Má to relativně i hlavu, protože lidi můžou mít nastavený trvalák na bývalé UPC a takhle kdyby to sloučili pod jeden platební účet ( stejné VS jako mobil ) tak to může dělat problémy než si to změní. A jak tu psala Veronika sloučení jedno VS s mobile, přes Vodafone linku a doporučuji tam volat podle doporučení na https://www.vodafone.cz/kontakty/ dole, tj. 12-14 maximálně jsem tam jednou čekal cca 3min. To jsou asi všichni zákazníci na obědě a na lince je klídek 😄 Citovat Super Red Basic Základní Compal CH7465, CA modul Praha 10 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno 13. května 2022 Sdílet Odesláno 13. května 2022 @Veronika - Vodafone Milá Veroniko opravdu tam tato moznost zmena platce je sam sem si diky tomu sloucil dva platce do jednoho v samoobsluze , navic tuto informaci vim i jako bývalý zaměstnanec @Veronika - Vodafone @Zlaťák tady přikládám screen, je to úplně dole 1 Citovat Premium, Super DSL Basic, Premium, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.