Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobrý den, dnes mi přišlo nové vyúčtování a v podstatě:

 

1) na stránkách Můj Vodafone je minulé období: -8332 Kč neuhrazeno (?!) a aktuální období: 629 Kč

2) na SMS mi přišlo ještě kryptičtější:

Poslední Vyúčtování za (moje služba) pro plátce (moje jméno) je vystavené na celkovou částku 8332 Kč.

Částka obsahuje i převedený zůstatek z minula (sic) období -8514.2 Kč.

Pro úhradu částky, která má splatnost 22.02.2022 (pěkný datum)... atd.

 

Co se děje?

Odesláno

Ja bych volal na Vodafone... Na foru to nevyresis. 

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh
Odesláno

@Kate nebyla migrace? Tam bývají na přechodné období nesmysly.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Ikdyby, tak na foru to nevyresi a musi to resit s VF

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh
Odesláno

V těch SMSkách chodí totální nesmysly, mám i variantu, podle které mám na faktuře přeplatek 111 Kč (což na první pohled celkem odpovídá) a podle SMS mám 111 Kč platit. Každopádně bych se držel faktur 🙂 

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

Dobře, počkám ješte na další vyúčtování a pokud to bude pokračovat, tak holt budu řešit s VF.

Odesláno
Řešil bych to hned. Ostatně VF má bezplatnou telefonní linku, takže za zavolání člověk nic nedá.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Taky bych nečekal, pokud by šlo o moje peníze v řádu tisíců.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

V samoobsluze Muj Vodafone jsem měl taky totální nesmysly. Čekal jsem na faktury, ty byly v pořádku, tak jsem to neřešil . V samoobsluze se to srovnalo za cca 2 měsíce.

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha 10
Odesláno

Já už jsem po migraci, a vše je vždy v pořádku po vystavené faktuře, občas ty vyšší částky jsou jen tehdy pokud klient neměl třeba zaplacené faktury v den migrace, tak jsem nedoplatek převedl do Vodafone, jinak na faktuře se pak vše srovná

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.