Jump to content

Nefunkcin internet Prosek Pískovcova 734/12


michal.vojvodik
 Share

Go to solution Solved by Marek-26,

Recommended Posts

Zdravim, vypadek internetu od 10 do 17.1. Vami zaslana informace:

"V průběhu této údržby může docházet ke krátkodobým výpadkům všech služeb (maximálně v řádu minut každý den)."

Asi si ze me delat prdel. Nejede to uz 3 dny

 

Ps: Restartoval jsem asi 30x

 

S pozdravem vas spokojeny zakaznik

 

  • 50 Mb/s
  • -
  • Start
  • modem
  • Piskovcova 734/12
Link to comment
Share on other sites

Kontaktuj telefonicky Vodafone.

Jinak na té adrese je uvedeno:

Začátek výpadku: 10. 01. 2022 08:00

Konec výpadku: 17. 01. 2022 17:00

Na vaší adrese se chystáme vylepšit kvalitu sítě a naše služby mohou proto být krátkodobě nedostupné. Údržbu plánujeme vždy mezi 8:00 až 17:00. Děkujeme vám předem za trpělivost.

  • 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, HD Mediabox, CA modul
  • Brno
Link to comment
Share on other sites

Zdravím,

pokud to nejde vůbec i mimo tu dobu, tak to je třeba řešit. V případě, že se dělá ve vašem vchodě, výpadek by měl být maximálně okolo 2 hodin. V případ, že se pracuje na páteřní optické trase, tak výpadek může být i dvojnásobný. Již delší dobu probíhá v Praze upgrade sítě, protože je tam nejstarší síť a různorodá (UPC vzniklo sloučením několika kabelových společností + koupením dalších). Zároveň s tím na mnoha místech probíhá zkapacitnění sítě, díky dělení/přidávání optických nodů. Až budou práce dokončeny, bude na tom síť mnohem lépe, Vodafone má také mnohem vyšší standardy, takže se budují nové záložní trasy, řeší se zálohování energií ... to vše by mělo vést ke snížení počtu nenadálých výpadků a problémům na síti do budoucna. 

Každopádně aktuálně na této adrese není žádný modem offline, všechny se hlásí na síti. 

  • Haha 1
  • 500 Mb/s
  • ∞ GB
  • Komplet
  • Compal LGI, Compal VF, Arris,
  • Brüx
Link to comment
Share on other sites

"neni zadny modem offline..". To me docela pobavilo. Zvlaste kdyz i pri prihlaseni na ucet vodafonu do sekce: "Detaily a Restart Modemu" je napsano "Neaktivni"...

Vcera se mi konecne na strankach vodafonu podarilo najit nejake telefonni cislo pro exUPC (krasne schovane). Na email totiz nikdo nezareagoval.

Ted cekam na to jestli se nekdo ozve zpet po zadani pozadavku pres operatorku.

 

uz me ta sranda stala 500 za hotspot

S pozdravem MV

 

 

  • 50 Mb/s
  • -
  • Start
  • modem
  • Piskovcova 734/12
Link to comment
Share on other sites

 

před 2 hodinami, Ondra - Vodafone napsal:

@michal.vojvodik Pěkný den, Michale, pokud potíže s připojením trvají, můžete nám zavolat na 241005100 nebo 800770077, kde můžeme vše řešit nejrychleji. 

Ja tam volal vcera a je to nahlasene na technickem oddeleni. Mel mi nekdo volat a nic...

Edited by michal.vojvodik
  • 50 Mb/s
  • -
  • Start
  • modem
  • Piskovcova 734/12
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...