Guest michal.vojvodik Posted January 14, 2022 Share Posted January 14, 2022 Zdravim, vypadek internetu od 10 do 17.1. Vami zaslana informace: "V průběhu této údržby může docházet ke krátkodobým výpadkům všech služeb (maximálně v řádu minut každý den)." Asi si ze me delat prdel. Nejede to uz 3 dny Ps: Restartoval jsem asi 30x S pozdravem vas spokojeny zakaznik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CableG Posted January 14, 2022 Share Posted January 14, 2022 Něco podobného jsem měl v listopadu. Trvalo to skoro měsíc a výpadky byly v řádu 60 - 120 minut 3 dny v týdnu. Quote Premium Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul Praha 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus Posted January 14, 2022 Share Posted January 14, 2022 Kontaktuj telefonicky Vodafone. Jinak na té adrese je uvedeno: Začátek výpadku: 10. 01. 2022 08:00 Konec výpadku: 17. 01. 2022 17:00 Na vaší adrese se chystáme vylepšit kvalitu sítě a naše služby mohou proto být krátkodobě nedostupné. Údržbu plánujeme vždy mezi 8:00 až 17:00. Děkujeme vám předem za trpělivost. Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marek-26 Posted January 14, 2022 Share Posted January 14, 2022 Zdravím, pokud to nejde vůbec i mimo tu dobu, tak to je třeba řešit. V případě, že se dělá ve vašem vchodě, výpadek by měl být maximálně okolo 2 hodin. V případ, že se pracuje na páteřní optické trase, tak výpadek může být i dvojnásobný. Již delší dobu probíhá v Praze upgrade sítě, protože je tam nejstarší síť a různorodá (UPC vzniklo sloučením několika kabelových společností + koupením dalších). Zároveň s tím na mnoha místech probíhá zkapacitnění sítě, díky dělení/přidávání optických nodů. Až budou práce dokončeny, bude na tom síť mnohem lépe, Vodafone má také mnohem vyšší standardy, takže se budují nové záložní trasy, řeší se zálohování energií ... to vše by mělo vést ke snížení počtu nenadálých výpadků a problémům na síti do budoucna. Každopádně aktuálně na této adrese není žádný modem offline, všechny se hlásí na síti. Quote Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest michal.vojvodik Posted January 17, 2022 Share Posted January 17, 2022 "neni zadny modem offline..". To me docela pobavilo. Zvlaste kdyz i pri prihlaseni na ucet vodafonu do sekce: "Detaily a Restart Modemu" je napsano "Neaktivni"... Vcera se mi konecne na strankach vodafonu podarilo najit nejake telefonni cislo pro exUPC (krasne schovane). Na email totiz nikdo nezareagoval. Ted cekam na to jestli se nekdo ozve zpet po zadani pozadavku pres operatorku. uz me ta sranda stala 500 za hotspot S pozdravem MV Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Ondra - Vodafone Posted January 17, 2022 Help center Share Posted January 17, 2022 @michal.vojvodik Pěkný den, Michale, pokud potíže s připojením trvají, můžete nám zavolat na 241005100 nebo 800770077, kde můžeme vše řešit nejrychleji. Quote Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solution Marek-26 Posted January 17, 2022 Solution Share Posted January 17, 2022 @michal.vojvodik V době kontroly byly všechny modemy online a komunikovaly. Teď už je situace jiná. Předáno k obvolání. Quote Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest michal.vojvodik Posted January 17, 2022 Share Posted January 17, 2022 (edited) před 2 hodinami, Ondra - Vodafone napsal: @michal.vojvodik Pěkný den, Michale, pokud potíže s připojením trvají, můžete nám zavolat na 241005100 nebo 800770077, kde můžeme vše řešit nejrychleji. Ja tam volal vcera a je to nahlasene na technickem oddeleni. Mel mi nekdo volat a nic... Edited January 17, 2022 by michal.vojvodik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.