CableG Posted January 12 Share Posted January 12 před 1 hodinou, tomus napsal: @Evzen To už nějaký operátor má zavedené ? 😉 Operátor nevím, ale třeba Česká spořitelna už skoro dva roky 🙂 https://www.csas.cz/cs/o-nas/pro-media/tiskove-zpravy/2020/04/06/ceska-sporitelna-pomuze-klientum-v-karantene-a-umozni-jim-zrizeni-hlasove-biometrie-jen-po-telefonu Quote 1000 Mb/s - Komplet VTV Premium, KCF-B4003HCO, 2x Conax Praha 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Evzen Posted January 12 Share Posted January 12 Ve Sporitelne je to ovsem prave ta tzv. aktivni biometrie (od Nuance), tj. clovek musi rict konkretni frazi... Takze z pohledu uzivatele to nic zvlastniho neprinasi. A uspora casu agenta taky nijaka. A samozrejme takovy zpusob ani neni schopen rozeznat, jestli se volajici v prubehu hovoru nezmenil... tj. jestli napr. pokyn k prevodu penez nedava uz nekdo uplne jiny, nez kdo se na zacatku autentikoval. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adolf.Shitler Posted January 12 Share Posted January 12 Mnohem snadnější by bylo, aby operátor na zákaznické lince prostě poslal nové heslo na kontaktní telefon, který je uvedený ve smlouvě a toto heslo mu pak v pohodě mohu odříkat. Quote - - - - - Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marek-26 Posted January 12 Share Posted January 12 A nestačí si ho resetovat bez operátora a pak zavolat? Quote Kabel 500 Mb/s Premium 5G Komplet Compal LGI, Compal VF, Arris, Brüx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Evzen Posted January 12 Share Posted January 12 No pri pasivni biometrii nemusis odrikavat vubec nic extra. Proste zavolas a mluvis s agentem, o cem potrebujes. A overovani identity probiha na pozadi... klidne po celou dobu hovoru, tj. je mozne identifikovat i situace, kdy te nekdo cizi prinuti se autentikovat a pak ti vezme telefon z ruky, apod. Pri volani na callcentrum telefonniho operatora to samozrejme zni pritazeny za vlasy, ale v callcentrech bank se to urcitym typum klientu stat muze (a stava se to...). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adolf.Shitler Posted January 12 Share Posted January 12 @ Marek-26 Pokud to lze, pak samozřejmě ano. Quote - - - - - Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marek-26 Posted January 12 Share Posted January 12 @Adolf.Shitler To byla snad první věc, co Chatbot Tobi uměl 🙂 https://www.vodafone.cz/pece/aktualne/zpravy/chat-bot/ 1 Quote Kabel 500 Mb/s Premium 5G Komplet Compal LGI, Compal VF, Arris, Brüx Link to comment Share on other sites More sharing options...
MekliCZ Posted January 13 Share Posted January 13 (edited) @Evzen Neznam technicky background, ale u sporitelny si vzdycky s operatorem chvili povidam o tom, jake je u me pocasi, jak se mam a co jsem mel k obedu, nikdy nemusim rikat nejakou pevne danou frazi (a ani takovou neznam - nastaveni probihalo taky povidanim o tom, co jsem obedval, jestli prsi, ze je venku zima…). A pocasi se meni a jidlo mam pokazde jine. To stejne u slovenske Tatra banky, ktera to ma nasazene uz snad dele nez 5 let. Blbe jen je, ze to banky maji nastavene tak, ze dokud clovek neni overeny, tak operator vubec nic nevidi a nemuze. Edited January 13 by MekliCZ Quote 1000 Mb/s ∞ GB 10 Mb/s - Vodafone Station Praha 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.