Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

@Ivo Mašek No jo, ale vy jste ten typ, co svými znalostmi v této oblasti natrhne pr... nám mileniálům a nebojíte se nových věcí (kromě toho očekávání, které doufáte, že se nesplní a to, že to bude více na ... než předchozí řešení). 

OT: zvláště s dnešními cenami energií, nájmů atd. bychom tehdejší PC neuživily, neměli kam dát. Ale zase by nám nebyla zima 😄 

@Evzen U inkasa z účtu se také opakuje, pokus. Alespoň u mě v ČSOB. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
před 1 hodinou, MartinW napsal:

Já když jsem začal chodit do práce a zakládal jsem si účet v bance,

Jeste mozna reakce na toto...

Driv totiz rozhodne nebylo bezne mit ucet v bance... Vyplatu clovek dostaval v hotovosti (muj prvni plat byl 1450,- Kcs mesicne - to bylo par bankovek), vsude se platilo v hotovosti... a na sporeni byly vkladni knizky apod., tj. ucty vicemene "pouze pro vklady".
No a tak takovehle sdruzovani plateb melo smysl - aby clovek nemusel behat platit na postu kazdou slozenku zvlast (noviny, elektriku, plyn, apod.), tak to bylo vsechno na jednom cechu a clovek to zaplatil vsechno najednou... samozrejme opet hotove, 'bo zadny bankovni ucty bezne clovek nemel.
Takze asi tak...

Odesláno

Sice už se tu k této problematice vyjádřilo mnoho uživatelů, ale nedá mi to se taky vyjádřit. Uživatelem SIPO jsem více než 30 let, účet v bance mám taky více než 30 let, platební kartu 27 let a internetové bankovnictví více než 20 let, když většina lidí ani nevěděla, co je internet. SIPO mělo výhodu, že člověk nedostával plno složenek s různými splatnostmi a stačilo jednou měsíčně zaplatit jednu složenku. Nemám zkušenost, jak funguje, pokud má člověk nastaveno několik inkas a přejde k jiné bance, jestli nová banka opravdu rychle a spolehlivě převede všechny inkasa a dá včas informace všem dodavatelům. Moje úplně čerstvá zkušenost je dost smutná. Před měsícem jsem si u plynárny nastavil, že mi mají přeplatek započítat do záloh v dalším období. Před dvěma dny mi přišla složenka, že si mám na poště vyzvednout 240 Kč přeplatek, tak jsem na plynárny volal a dozvěděl jsem se, že ještě můj požadavek nezpracovali a že se to promítne až do vyúčtování za rok ! O pružnosti a spolehlivosti bank ani psát nebudu. Jen poznamenám, že doba, kdy si banky účtovali poplatky za každou odchozí platbu, není moc vzdálená. A mladé lidi by možná překvapilo, kolik lidí funguje tak, že když jim přijde výplata na účet, tak všechny peníze vyberou. Pracoval jsem mnoho let v autorizačním centru platebních karet, tak jsem to měl přímo před sebou.

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha 10
Odesláno
I za komoušů od 70 let byly poměrně běžné sporožirové účty a z nich šlo třeba SIPO platit v pohodě. Stejně tak nebyl většinou problém si nechat posílat výplatu na sporožiro. V rodinách se velmi často praktikovalo, že výplata jednoho z manželů šla na sporožiro a z něho se platilo právě SIPO, zatímco výplata druhého z manželů zůstala v cash podobě na běžný provoz.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Ano, vim, sam jsem samozrejme taky se sporozirem zacinal.
Jenze ten ucet byl treba lidem na vesnici dost k prdu, kdyz veskery bezny 'platebni styk' probihal v hotovosti, zejo. A to plati do jiste miry na tech vesnicich dodnes, proto taky ta praxe "po vyplate vsechno vybrat", kterou popisuje petrsmet.

Odesláno
Lidem na vesnici bylo obvykle k prdu i SIPO, protože vodu zaplatili na MNV, nájem neměli a elektriku (a případně i plyn) pak běžnou složenkou. A zatelefonovat si chodili do hospody nebo do kolchozu :D
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.