Jump to content

Pevna linka sekani hovoru


Sun
 Share

Recommended Posts

Dobry den,

 

 mam jeden velky problem. Pevna linka ja slysim dobre ale druha strana slysi kazde druhe slovo. JIz byl menen telefon 2 krat pak vymenili modem a porad druha strana slysi kazde druhe slovo.

 

Udajne je signal dobry. Telefom je pripojen primo do modemu. Mam podezreni ze je spis problem na ustredne nez u mne, CO mam delat? JIz to resim nekolik mesicu.

  • 350 Mb/s
  • ∞ GB
  • Komfort
  • Pevna linka
  • Praha
Link to comment
Share on other sites

A internet běhá dobře není nějaký zpomalený?

Zkuste to změřit na nějaké měřáku, hlavně jestli je v pořádku odchozí rychlost. Může tam být nějaký problém se ztrátou paketů a internetové hovory jsou na to citlivější.

  • 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, HD Mediabox, CA modul
  • Brno
Link to comment
Share on other sites

No tak aspoň nemusím toto téma zakládat sám, protože naprosto stejný problém (pouze s rozdílem, že připojení mám 240/40 a ne v Praze, ale v Brně) a také několik měsíců slyším volaného dobře, leč volaný slyší každé moje páté slovo v každé dvacáté větě. Modem Compal samozřejmě vyměněný (mimochodem při té příležitosti se zjistilo, že ten původní Compal byl jakýsi repas), týden v pohodě a pak opět viz výše. Telefonních přístrojů jsem u sebe také zkoušel několik a pořád totéž. I ten technik od VF si donesl aparát svůj a také měl výpadky v hovoru. Až bude nálada a čas, tak opět objednám další návštěvu (cukroví už je napečeno :D ).
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Link to comment
Share on other sites

Tento problém mám již mnoho let. Modem stačí na chvíli vypnout a problém nastane zase až po několika týdnech (alespoň u mne a i pár známých se stejným problémem).

Poslední léta když si vzpomenu, tak v noci modem vypnu a až si někdy v dalších dnech vzpomenu, tak ho zase zapnu.

 

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • EPC3925, KCF-SA700, TG7200FX.
  • Praha 4
Link to comment
Share on other sites

Jinak zajímavé je, že VoIP hovory (Odorik) jsou naprosto bezproblémů, žádný výpadek se nekoná. Možná kdyby Vodafone přestal používat jakési svoje pochybné řešení pro netové volání (byť tedy převzaté od UPC) a zavedl klasický SIP s přihlašovacím jménem a heslem, tak by to bylo přínosnější, než se držet mastodonta a akorát řešit stížnosti klientů na nefunkčnost...
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...