Jump to content

Recommended Posts

Guest Tiger

Ja som trochu špecifický prípad, potreboval som volať medzi Telčou-Brnom a Košicami cez IP telefón a potreboval som účet bez mesačných poplatkov a volanie medzi sebou zdarma. Existuje Ha-loo CZ a SK, takže v Košiciach majú slovenské číslo.
Že Vodafone, respektíve UPC nepoužíva IP telefónu som netušil, v tom prípade to nepomôže.

@ Tiger Volání gratis mezi dvěma místy (a to kdekoliv na světě, nejenom Telč - Košice) v pohodě vyřeší Odorik a jeho nomadická čísla.
Vodafone (UPC) používá SIP, ale neveřejný (jestli to lze takto napsat), prostě přihlašovací údaje k SIP účtu nejsou uživatelům dostupné. Kdysi tomu bylo jinak, viz appka pro Android - UPC Telefon, což byla paráda a nikdy to již nenastane (Vodafone má logicky zájem prodávat mobilní tarify a ne, aby si někdo volal jen tak v rámci volných minut přes internet kdekoliv se mu zamane).

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Vidím, že se dostáváme tak nějak "obšírně" k více tématům ale pořád v oblasti telefonie, což je nakonec dobře.

Primární představa byla, že by rodičům zůstal analogový telefon na který jsou zvyklí a původní číslo. Analog by se zapojil do Vodafone modemu  a mohli by fungovat tak, jak jsou zvyklí.

Možná to dopadne úplně jinak... možnosti tady jsou.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole

Nechtěli mi to zpřístupnit na Compalu. Prý to teď mají globálně pozastavené, bez ohledu na použitý modem. Pokud se něco nezmění během příštího týdne, budu muset převést rodiče na VoIP stolní telefon. Nejspíš zkusím přes VoIP/analog adaptér, aby měli pocit "beze změny".

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole

@Adolf.Shitler Jelikož mají smlouvu vedenou už ve Vodafone systémech a tam to zatím není tak funkční, aby to mohli pustit. Tento týden se mělo pouštět buď už veřejně nebo do závěrečného testu na pokusných králících (čti na zaměstnancích). Věřím, že to brzy bude, ale @sodekcz tlačí trošku čas. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Měl jsem za to, že pokud není nový systém funkční, tak se funguje v systému původním, aby mohl zákazník využívat všechny služby, které využívají i zákazníci ostatní. No asi u Vodafone se člověk musí ještě hodně učit, že tomu je jinak :D

  • Haha 1
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...