Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zarušený OFDM kanál či slabý signál. Já měl občas 10-15% ztrátovost packetů, přijel technik, poladil nastavení modemu, vyměnil jednu zásuvku a jednu propojku v bytě a:

 

 

speed.png

  • Ultra+ Profi
  • Premium
  • Základní
  • AVM FRITZ!Box 6690
  • localhost
Odesláno

U mně to začalo až po Novém roce, když pak technici něco nastavili, tak na pár dnů to běželo, ale typicky o víkendu je to špatné. 2 dny mám 590. Jen párkrát za ten rok jsem viděl víc. Jo, tohle je rychlost z Turrisu na Netmeter, pravidelně měření.

Upraveno uživatelem vpa

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Hradec Králové
Odesláno

@vpa Objednat znovu technika na servis. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Hodíte mi sem někdo screenshot z Vodafone Station ze sekce "DOCSIS Status"? Zejména jaké máte Rx Power a SNR na OFDM?

  • Ultra+ Profi
  • Premium
  • Základní
  • AVM FRITZ!Box 6690
  • localhost
Odesláno

Od SNR zavisi kodovanie pri OFDM.. pre QAM 1024 potrebujes minimalne 36 dB, QAM 2048 39 dB a QAM 4096 42 dB (modem to vie prepinat na zaklade monitoringu kvality kanalu zo strany CMTS), samozrejme nesmie byt ziadne (alebo minimalne) rusenie nosnych v celom rozsahu kanalu (64 alebo 96 MHz, neviem aky pouziva VF CZ).

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Bratislava
Odesláno

SNR na 42 teda určitě nemám, na OFDM s QAM 4096 mám 39 dB a běží to teda stabilně. Jen mne zajímalo, co tam máte vy..

 

 

docsis-status.png

  • Ultra+ Profi
  • Premium
  • Základní
  • AVM FRITZ!Box 6690
  • localhost
Odesláno
V 11. 2. 2022 v 19:17, vpa napsal:

U mně to začalo až po Novém roce, když pak technici něco nastavili, tak na pár dnů to běželo, ale typicky o víkendu je to špatné. 2 dny mám 590. Jen párkrát za ten rok jsem viděl víc. Jo, tohle je rychlost z Turrisu na Netmeter, pravidelně měření.

Nemůže to byt tím ze rychlost je garantovaná přes kabel a ne přes Wi-Fi ?

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
  • Autor

Prosím pěkně, z důvodu nějakého navícsmyslu mi něco řeklo podívat se do Vodadafone Station (od prapůvodu nastaven na Bridge). Mám tam FW: 01.02.068.13.EURO.SIP předchozí nevím. Nicméně se modem tváří jako router, zmizela mi možnost přepínání modem/router. V administraci se to tváří, že mám Bridge vypnuté, nicméně zatím se to chvá jeko Bridge. Až se bojím restartu. Víte někdo důvod? Či máte někdo zkušenost?

  • 1000 Mb/s
  • -
  • -
  • Vodafone StationDOCSIS 3.1
  • Severočech
Odesláno

@Ritchy Byl proveden rollback firmware, který vykazoval chyby. Proto nejde měnit v administraci bridge/router. Pokud byl nastaven bridge, nastavení zůstalo a i po restartu se nezmění (na serveru je nastavený konfigurační soubor), ale pokud je nastaven router režim, nejde přepnout v administraci na bridge.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.