Přejít na obsah

Nefunkční CA modul po obnovení programové nabídky


Návštěvník V. Blaha

Doporučené příspěvky

Já tady mám jeden CA modul který zrovna nepoužívám, tak jsem právě přemýšlel že bych to obnovení programové nabídky zkusil, schválně co to udělá, aby z toho uživatele zbytečně neměli strach, ale jenom za podmínky že mi to pak někdo opraví když se to posere 😀

Jinak jsem rád že se to konečně vyřešilo a na Vodafonu můžou začít hledat chybu v systému, protože je dost možné že takových odrovnaných CA modulů může být víc, akorát ti ostatní uživatele to neřešili a dostal jiný modul.

A ještě jsem upravil název tohoto vlákna, aby bylo více zřejmé o jaký problém zde šlo.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to by mě taky zajímalo kolik lidí se chytlo a vnutili jím novej Ca modul, možná neměli takovou výdrž jako já a Blaha, podle Adolfa jsme jenom my dva kdo s tím měli problém. Prostě to nedělám a nedoporučuju, a vlastně nevím proč bych to měl dělat. Je dobře že se to tu probíralo a probírá a jak píšeš že se na to u VF podívaj je fajn

Upraveno uživatelem Honza333
  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komplet
  • CA modul 3x + ac Wi-Fi COMPAL CH7
  • Liberec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud by operátor zaregistroval zvýšený počet stížností na nefunkční CAM a u všech stížností by byl společný jmenoval refresh na webu, pak to jistě bude řešit a první co udělá je, že dočasně ten refresh na webu odstaví. Jelikož se tak neděje, tak ani nelze předpokládat, že se uvedené problémy týkají nějak významné skupiny zákazníků a je tedy zcela zbytečné vyvolávat paniku a cosi nedoporučovat.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník V. Blaha

Pan Adolf  naštěstí problémy, když si udělal "Obnovení  programové nabídky" neměl.  Já spíše, po svých  zkušenostech souhlasím s Honzou333. 
Stručná rekapitulace má situace:
1) mám doma 3 DTV od UPC. Ve všech třech mám vlastní zakoupené CA moduly a karty.  Kabelovku od UPC (dříve Cable+) mám 25 let. 
2) UPC existuje asi od roku 2009 a po celou dobu tj. jedenáct let mi všechno fungovalo bez problému na všech třech TV
3) cca před 14-ti dny jsem měl špatný obraz u jedné DTV u jednoho kanálu - možná to bylo slabším signálem?
4) provedl jsem "Obnovení programové nabídky" pouze u toho jednoho CA modulu a karty
5)  po Obnovení nabídky mi CA přestal fungovat (nešly žádné HD  kanály ani žádné placené kanály, kromě kanálů ČT)
6) volal jsem poprvé na poruchy technikům UPC aby to prověřili.  Technik řekl, ať naladím stanici NOVA (ne NOVA HD), že mi udělá refresh. To nepomohlo.
7) další den jsem opět volat do UPC, aby zkontrolovali moje nastavení. Technik řekl, ať naladím na TV stanici NOVA HD, že mi pošle znovu refresh. To nepomohlo.
8  pak jsem prostřednictvím techniků (další hovor), trval na tom, aby mi poslali domů servisniho technika
9) když servisák za 3 dny přišel ke mně domů, myslel jsem si, že bude něco prověřovat (např. kvalitu signálu, nebo, zda není CA modul nebo karta  poškozený.  Sám jsem ukázal servisákovi v menu TV, že CA modul je načtený, karta je k němu podle čísla správně přiřazená a v zoně 5 mám zaplaceno.  Technik řekl, že mám vadný CA modul, že je takových případů hodně, protože u Vodafonu byly poruchy na servrech,  a jestli chci , tak mi dá hned do pronájmu nový CA modul, který má v kapse.  To jsem odmítl, ne že bych neměl 70,- Kč měsíčně za pronájem modulu, ale z principu, když nebylo jasné kde je chyba.   Byl jsem naštvaný na Vodafone, že vnucují lidem do pronájmu nové moduly.  Myslel jsem si, že mi úmyslně odpojili modul nebo kartu, abych ji vyhodil a pronajal si nový CA.  Novou kartu bez modulu mi dát/vyměnit servisák nechtěl.  Šel jsem si koupit  Set top box na DVB T2 a naladil jsem si pozemní vysílání.
10)  nedalo mě to a hledal jsem na webu, až jsem našel stránku UPCzone, kde jsem zavedl toto diskuzní vlákno.  Toto byla moje první diskuze na webu, kterou jsem kdy vedl a byl jsem velmi potěšen, kolik lidí se zapojilo ve snaze mi poradit.  
11) Díky ochotě  a podpoře většiny diskutujících jsem nakonec  tím, že jsem vyměnil karty ve dvou CA modulech a udělalo se nové párování, problém (zatím) vyřešil.  
 

Nevím, kde se stala chyba, ale u mne to nebylo, protože jak se ukázalo, tak CA modul a kartu jsem měl  v pořádku.  
Pro Adolfa uvádím:  UPC vede naše CA moduly a karty a také druh předplatného, platby  a objednanou programovou nabídku v asi čtyřech různých databázích. Ty musí vzájemně být korektně propojeny a bez chyb v datech. Je možné, že při kopírování databází na nové servry se něco přeneslo špatně.   Existují různé typy CA modulů (já mám např. TechniCrypt "CXV" z roku asi 2009. 
Je možné, že u pouze některých typů/značek modulů  nebo karet , které byly aktivovány v určitém roce to po zadání Obnovení nefunguje.  U jiných, např. u p. Adolfa, to funguje.
Záleží také na tom, kdo  s vámi po telefonu komunikuje a  jaké má tento pracovník odborné znalosti (kompetence) a chuť problém řešit.  Vyměnit modul s kartou je nejsnadnější řešení.
Myslím si, na rozdíl od Adolfa, že bude více lidí se stejným problémem.  Asi to řešili pronájmem nového CA modulu a bohužel nevěděli o webu UPCzone. 
Ještě jednou děkuji všem diskutujícím a hlavně Markovi-26, který mi to pomohl rozchodit. 
 

Mějte se hezky a hlavně hodně zdraví ! 
Vtip na závěr:  Nejlepší obrana, jak nedostat Covid-19, je vypnout televizi.  Doufám, že se podle toho nebude Vodafone řídit.
V. Blaha

  

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Evzen
před 6 hodinami, Adolf.Shitler napsal:

Ale jenom podle této jedné (nebo možná dvou) zkušeností bych rozhodně nepsal, aby se refresh nedělal. Ten totiž musí fungovat, stejně jako funguje i dalším operátorům (Skylink, freesat - ani u jednoho z těchto operátorů nikdy žádný problém).

Sorry, ale tohle je teda fakt perla... 😕
To je presne to samy, jako bys prohlasoval, ze "kdyz par lidi z Prahy tvrdi, ze je tam dopravni zacpa, tak je to blbost, protoze v jinych mestech (Brno, Ostrava) zadna zacpa neni".

Co maji, boha jeho, refreshe u jinych operatoru (kteri maji jine IT systemy, jine databaze, atd.) spolecnyho s refreshem u VF?!
Ano, technickej princip tehle funkce ano - poslou se nejaky data do nejakyho zarizeni nejakym protokolem.

Ale ocekaval bych, ze zrovna ty moc dobre vis, ze to nejdulezitejsi je, JAKY data a do JAKYHO zarizeni... takze kdyz se napr. z databaze nacte BLBOST (protoze je v ni mrdnik) a/nebo ty data jdou do JINYHO zarizeni nez by mely (protoze je zase v databazi mrdnik), tak je proste vysledek SPATNEJ.
Takze je mi hovno platny, ze treba Skylink ma svych databazich a systemech poradek, kdyz Vodafone zjevne tak docela nema...

před 5 hodinami, Adolf.Shitler napsal:

Pokud by operátor zaregistroval zvýšený počet stížností na nefunkční CAM a u všech stížností by byl společný jmenoval refresh na webu, pak to jistě bude řešit a první co udělá je, že dočasně ten refresh na webu odstaví.

To by se ovsem musel nekdo obtezovat patrat po PRICINE problemu... a to jsem uz dlooooouho nikde nevidel.
Poslednich X let se pricinama nikdo nezabyva a resi pouze jejich NASLEDKY... takze kdyz nekdo nahlasi VF neco nefunkcniho, tak mu automaticky povymenujou, co se da, dokud mu to nezacne fungovat... a tim to hasne, problem vyresen (uz to zase funguje) a nikdo uz neresi PROC to nefungovalo.

Ona tomu taky dost nahrava "yntelygence" beznych obcanu - kdyz tam zavola nejaka pipina nebo nejakej vidlak, ze mu nejde TV, tezko z takovych dostanes smysluplnou informaci, jak se to stalo (samozrejme to samo, zeano... ja jsem s tim nic nedelal, zejo...). No a zkombinuj to s urovni beznych pracovniku na zakaznicke lince a je to...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenom proto, že jsem někdy koupil Oktávku, která nestála za nic a byla furt v servisu mám prohlašovat, že ten model celkově nestojí za nic? Asi sotva...

Refresh z webu dělá pouze to, že obnoví aktuální programovou nabídku a je to úplně stejné, jako když na VF zavoláš a necháš si ji obnovit od operátora. Ale o tom už se zde psalo.

Jinak kromě dvou lidí nikdo tyto problémy neřeší (a to ještě v případě jednoho z nich šlo o nějaký CAM kdesi z druhé ruky), tak nedělej z komára velblouda :)

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Evzene ty furt nechápeš podstatu věci, Adolf ti říká u Skylinku to funguje tak proč by to nemělo fungovat tady........ On problémy nemá tak přeci nemůžou mít problémy ty ostatní.......  mě to opravdu vždycky pobaví...............  hlavně zábavná je ta část jak tam zavoláš a je to.............. to může říkat jen ten který tam asi nikdy nevolal Já jsem moc rád že VBlaha měl tu trpělivost a vydržel a dotáhl do do konce a nenechal se napálit na nefunkční CA modul - to je řešení VF vyměnit a hotovo

Upraveno uživatelem Honza333
  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komplet
  • CA modul 3x + ac Wi-Fi COMPAL CH7
  • Liberec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale ono to funguje i u VF. A že zrovna někomu ne je sice smůla, ale podle jednoho kvítí Slunce opravdu nesvítí, tak tady furt nerozebírej s Evženem nějaké pitomosti. Zjevně se vy dva nudíte a chcete si pokecat (trolit), ale třeba na Novinkách byste prostor dostali a nikdo by to v záplavě těch dalších blafů, co tam jsou, ani nepoznal :D

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...