Jump to content

Výměna zařízení HD DVR Mediabox za Vodafone TV


Recommended Posts

@zka To záleží, kdy Vás převedou z exUPC systémů do Vodafone systémů. Ten převod je závislý na více faktorech, jako je nastavení služeb, využívaná zařízení ...

No vidíte a pro mě a další obří spoustu lidí i v zahraničí absence řazení kanálů problém není (ten box resp. to nové prostředí nasazuje Vodafone v několika státech, předtím za UPC také nechápali v zahraničí, proč ČR tak hodně trvá na nějakém řazení kanálů, když u nich bylo jen pár jedinců, kteří se na to ptali). Řeč byla o boxu jako takovém, aplikaci v mobilu jsem sice také měl, ale moc jsem ji nevyužíval. Co vím jistě, tak že obraz mi na monitoru (LCD) po propojení boxu normálně jel. Jestli máte na mysli chybějící možnost přihlášení a sledování na webu, ano, to se shodneme asi úplně všichni, že už to dávno mělo být. 

  • 300 Mb/s
  • ∞ GB 10 Mb/s
  • Komplet
  • Compal, HZN USB
  • Brüx
Link to comment
Share on other sites

Takže mě přišla informace, že platba za služby byla přijata. A že k dalším informacím si mám vlézt na "Můj Vodafone". To mám ale stále zakázaný. Stále se tam nedostanu. Takže se vůbec nedozvím, jestli bude fungovat SIPO, nebo jestli si to mám převekslovat jinam, atd., atd. To se všechno dozvím až z poslaných upozornění, že jsem dlužníkem. Sorry -  ALE TAKHLE NE !!

Jsem u kabelovky už od začátku Karnevalu. byl jsem jedním z prvních zákazníků. Po převedení na UPC se tady hromadně přecházelo k IPTV od GrapeSC, protože snad všichni tu máme od nich inet. Já si ho držím doposud a dobře dělám. Te´d se mě to bude náramně hodit. V tomhle domě, kde bydlím, jsem snad jediným zákazníkem kabelovky. Asi tím narušuji nějaký jejich systém. Teď, po převedení na Vodafone - ohromný problém. Neschopnost mě umožnit se přihlásit na web.

Včera mě přišla zpráva od P. Pospíšila (specialista technické podpory), že moji zprávu předal dále. Výsledek: Nikdo jiný se neozval, přihlášení nefunguje. Včera ráno mě na mobil přišla SMS, že jsem již převeden a že pokud budou problémy, mám jim na SMS odpovědět. To jsem učinil, ..... a nic. Nezájem.

Takže pokud nenastane změna, budu nucen (a to opravdu nerad !!) zajít do kanceláře Grape SC, učinit objednávku k zapojení dvou krabiček (TV v obýváku a děcáku). Tam se, jen tak mimochodem, mluví s živými lidmi. Což mnozí už ani neví, jak to vypadá. Do třech dní je montáž a zapojení IPTV STB hotova a vše funguje. Alespoň jsem od sousedů nikdy nezaznamenal nějakou stížnost.

Bude mě to mrzet, ale Vodafone mě k tomu doslova nutí a tlačí. A bude to paradox, že to nebude odchod kvůli kvalitě TV a inetu., ale kvůli neschopnosti mě umožnit se přihlásit ke svým datům na Můj Vodafone. Já si svoje finance a informace o nich uhlídat musím. To snad všichni chápete.

Tohle už není o špatném pocitu. Jsem opravdu nas*aný !!!

Edited by Ivo Mašek
  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • STB Vodafone, modem Compal CH7465
  • Jirkov
Link to comment
Share on other sites

@Ivo Mašek SIPO bude fungovat. A u Vodafone si můžete zajít na prodejnu a též mluvit se živými lidmi. Co se týče toho přihlášení, zkuste ještě toto:

Citovat

Dobrý den,

pokud zadáváte správné přihlašovací údaje, zkuste se prosím přepnout z mobilních dat na Wi-Fi nebo opačně. Další možností je zkusit jiný prohlížeč nebo anonymní režim prohlížeče. Příčinou by totiž mohla být bezpečnostní opatření, kterými chráníme přístup k zákaznickým účtům. Naším cílem je maximálně ochránit data našich zákazníků, proto průběžně vyhodnocujeme potenciální bezpečnostní rizika a neustále rozvíjíme i bezpečnostní opatření. V některých případech to bohužel může znamenat i to, že se krátkodobě nemůžete do samoobsluhy přihlásit, snažíme se ale o to, aby takových situací bylo co nejméně.

Kdyby výše uvedené tipy nepomohly, zkuste v takové situaci počkat a zhruba po hodině se přihlaste znovu. Jestli ani tak přihlášení nebude funkční, napište nám s konkrétními příklady pokusů o přihlášení a necháme vše prověřit.

 

  • 300 Mb/s
  • ∞ GB 10 Mb/s
  • Komplet
  • Compal, HZN USB
  • Brüx
Link to comment
Share on other sites

Na stolním PC nemám WiFi. Tam mám pouze kabel. Jen tak mimochodem, z mobilu to také nejde. Mám vždy prý zopakovat nějaký dotaz.

Zkoušel jsem i přes Firefox (a také přes Edge). Nic. Nic. Stále mě to píše, že mám zopakovat dotaz.

V obchodě Vodafone v Chomutově na Palacké mě tam asi s tímhle problémem ti hoši moc nepomůžou, předpokládám. Tam maximálně oproti podpisu vrátím zařízení. Ono to, bohužel, k tomu nezvratně spěje. Nikdy by mě nenapadlo, že to dojde až sem.

Asi idealní by bylo, aby nějaký technik přijel přímo ke mě, já mu tu půjčím svůj PC a budu se koukat, jak to půjde.

Edited by Ivo Mašek
  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • STB Vodafone, modem Compal CH7465
  • Jirkov
Link to comment
Share on other sites

Tak ať mě to, proboha, tedy zprovozní. Ať mě pošlou FUNKČNÍ přihlašovací jméno a FUNKČNÍ heslo. Přece toho zase nechci tolik. A je mě umožněno prachobyčejné přihlášení do Můj Vodafone. 

 

 

 

Hurá. Už to funguje. Volali mě z technické podpory (ještě, že mám dnes noční a ne denní směnu a nejsem tudíž momentálně mimo můj PC) a vše vyřešeno. Přihlašovací jméno, které mě včera po přepnutí z exUPC na Vodafone poslali na SMS na mobil, se muselo dnes změnit. To původní bylo nefunkční. Zdánlivá maličkost, která roztočí kolo problémů a potíží.

 

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • STB Vodafone, modem Compal CH7465
  • Jirkov
Link to comment
Share on other sites

Mám zkušenost, že v celém domě už proběhla výměna. Já byl ušetřen a předpokládám, že to může být tím, že nemám od UPC setobox, ale mám svůj koupený Technisat se dvěma CA moduly. Dost lpím na tom abych měl předvolby jak chci já a mohl si nahrávat na jak dlouho uznám za vhodné. Zpětné sledování ani Horizon mě netrápí. Netflix HBOGO apod. beží přímo v TV. Máte někdo podobnou zkušenost, že není výměna potřebná a bude možné i nadále takhle existovat?

  • 500 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komplet
  • none
  • Praha
Link to comment
Share on other sites

Řazení kanálů je snad základ a uměla to i Philips Tv z roku tuším ´84. To je snad první věc co člověk udělá při instalaci televize.

  • Agree 3
  • 150 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Technicolor bridge, 4x CA modul
  • Praha
Link to comment
Share on other sites

ony nejsou Set-top pro Vodafone?Z MOJE UPC zmizela informace o převodu  služeb na Vodafone TV,která tam byla 3 týdny.A ani další informace nepřišly.

  • 1000 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • VTV box ,CA modul ,Vodafone Station:
  • -
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...