Jump to content

Recommended Posts

Momentálně je výpadek na velkých boxech. Hlásil někdo na UPC nefunkční Horizon GO? Možná to spolu souvisí, ale možná ne.

Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

takže opět, koukám na aplikaci zpětně na Sherlocka - Jak prosté začne jít jen obraz bez zvuku, pak výpadky, tak tedy zavřu aplikaci a zkusím web a od té doby jsem nahraný!!! Na webu aktualizovat předplatné a v aplikaci ke sledovaní tohoto pořadu musíte mít předplatné

Grrrr

 

to skoro vypadá jako když po večerech někdo dělá nějaké úpravy či co! A používá nás jako betatestry .... :-(

To snad není normální!

13 minutes ago, Marek-26 napsal:

Momentálně je výpadek na velkých boxech.

Kdepak, výpadek musí být všude, já cihlu nemám. Mně nefunguje ani malý Kaon ani Horizon Go.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav

Ano, sedí non-stop. Ale dozorují hlavně fiber cuty, výpadky internetu a monitorují asi 200 kanálů. Zákazníci vždy zjistí závadu jako první a je fajn, když na ni upozorní. To se pak na to může někdo podívat hned a začít budit ty správné lidi.

Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

...a kdyz se nasazuje nejaka nova technologie nebo aplikace (jako treba nova verze Horizon Go) - a obzvlast kdyz uz jsou nejaky ten den zname problemy s tou novinkou - tak venuji zvysenou pozornost dozoru prave teto novinky, aby firma nebyla za pitomce, ze resi problemy az kdyz je zacnou hlasit nasrani zakaznici.

Teda aspon takhle se to delalo v AVG uz pred vic nez 10 lety... tak by to dneska melo byt u firem jako UPC standardem.

Edited by Evzen

Mne spetné prehrávanie cez Chrome ide. Síce na druhý krát ale ide. Najprv vypíše že Problém s prehratím videa a zobrazí tlačítko pre reštart videa. To stlačím a nanovo prebehne načítanie do medzipamäte a potom to už ide.

jděte do háje 3 večer po sobě mezi 22:00 a 22:30 přestane jít zpětné přehrávání!!!

Tohle už je naprostá arogance vůči klientů, je to nějaká systémová chyba a nejste schopní to za 2 dny vyřešit!!!

Tohle kdyby se stalo na mém oddělení,  tak dotyčný IŤák už tam nepracuje!

Silně začínám uvažovat o odchodu od UPC, naštěstí na rozdíl od jiných tady mám možnost jít ke konkurenci....

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...