Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Momentálně je výpadek na velkých boxech. Hlásil někdo na UPC nefunkční Horizon GO? Možná to spolu souvisí, ale možná ne.

Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

takže opět, koukám na aplikaci zpětně na Sherlocka - Jak prosté začne jít jen obraz bez zvuku, pak výpadky, tak tedy zavřu aplikaci a zkusím web a od té doby jsem nahraný!!! Na webu aktualizovat předplatné a v aplikaci ke sledovaní tohoto pořadu musíte mít předplatné

Grrrr

 

to skoro vypadá jako když po večerech někdo dělá nějaké úpravy či co! A používá nás jako betatestry .... :-(

To snad není normální!

Odesláno
13 minutes ago, Marek-26 napsal:

Momentálně je výpadek na velkých boxech.

Kdepak, výpadek musí být všude, já cihlu nemám. Mně nefunguje ani malý Kaon ani Horizon Go.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav
Odesláno

Ano, sedí non-stop. Ale dozorují hlavně fiber cuty, výpadky internetu a monitorují asi 200 kanálů. Zákazníci vždy zjistí závadu jako první a je fajn, když na ni upozorní. To se pak na to může někdo podívat hned a začít budit ty správné lidi.

Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

...a kdyz se nasazuje nejaka nova technologie nebo aplikace (jako treba nova verze Horizon Go) - a obzvlast kdyz uz jsou nejaky ten den zname problemy s tou novinkou - tak venuji zvysenou pozornost dozoru prave teto novinky, aby firma nebyla za pitomce, ze resi problemy az kdyz je zacnou hlasit nasrani zakaznici.

Teda aspon takhle se to delalo v AVG uz pred vic nez 10 lety... tak by to dneska melo byt u firem jako UPC standardem.

Upraveno uživatelem Evzen

Odesláno

Koukám, že problém dva večery po sobě nefungující zpětné přehrávání v appce HG není jen u mne.

Odesláno

Byl výpadek i na všech zařízeních

Odesláno

Mne spetné prehrávanie cez Chrome ide. Síce na druhý krát ale ide. Najprv vypíše že Problém s prehratím videa a zobrazí tlačítko pre reštart videa. To stlačím a nanovo prebehne načítanie do medzipamäte a potom to už ide.

Odesláno

jděte do háje 3 večer po sobě mezi 22:00 a 22:30 přestane jít zpětné přehrávání!!!

Tohle už je naprostá arogance vůči klientů, je to nějaká systémová chyba a nejste schopní to za 2 dny vyřešit!!!

Tohle kdyby se stalo na mém oddělení,  tak dotyčný IŤák už tam nepracuje!

Silně začínám uvažovat o odchodu od UPC, naštěstí na rozdíl od jiných tady mám možnost jít ke konkurenci....

Odesláno

Kuwa už zase to nejede

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.