Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

ZS je černý Petr UPC, stejně jako videotéka.

Odesláno

Opět PIP UPC a nefunkční zpětné shlédnutí.
Se z toho fakt...

Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk

Odesláno

Jop zase nejde 😞 Divný je že když nejde ZZ tak mi zase naběhnou na HorizonGO na live programy které nemám v balíčku TV  🙂

Upraveno uživatelem Berrycz

Odesláno

Jsou to neschopní...

Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk

Odesláno

Zdravím. Mám problém jen já, nebo pokaždé, když si chcete něco zpětně přehrát, tak bojujete s tím, aby se vám nabídka vůbec načetla? Vždy mám informace nejsou k dispozici a po restartování, vyndání a zandání kabelů se to konečně zázrakem načte, díky.

Odesláno

Takový problém nemám.

Zkus příčinu hledat postupně tedy nejprve třeba vypojit a zapojit kabel když to nepomůže restartovat setobox a tak dále jinak nikdy nezjistíš kde je problém.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
 

Takový problém nemám.

Zkus příčinu hledat postupně tedy nejprve třeba vypojit a zapojit kabel když to nepomůže restartovat setobox a tak dále jinak nikdy nezjistíš kde je problém.

Děkuji za zprávu. Pokusím se, nicméně se mi zdá, že pokaždé pomůže něco jiného. Někdy, když je hláška Informace nejsou k dispozici, tak postačí vytáhnout kabel z modemu a setoboxu a poté se programy načtou. Jindy nepomůže ani toto a pak už jen restartování routeru. Jindy zase pomůže projíždění programů, kde nejsou informace a kliknutím ovladačem na I - informace se postupně načtou. Ale pokud si vzpomínám, tak vždy s tím něco musím provést, jinak to samo nenaběhne nikdy.

  • po 3 týdnech...
Odesláno

Koukám že po mnoha měsících bez problémů mi už zase nefunguje ZZ. Ani na STB ani na webu. Všude mi píše, že nemám předplatné. Copak se zase děje?

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav
  • po měsíci...
Odesláno

Na webu se ZZ v posledni dobe nemam problem, ale vcera jsem zjistil, ze na STB (Kaon), kanal Prima, nejde spustit Asterix a Obelix, dnes totez na kanale Prima Cool - nejde spustit Tri musketyri. Pritom oba porady na webu zpetne bez problemu. Kde je zakopanej pes?

  • Premium
  • -
  • Základní, Family, Sport
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brno
Odesláno

Podle hotline je výpadek pro oblast Česko, vyřešen prý bude zítra.

Pochopil jsem to tak, že něco pokazili v poslední aktualizaci firmware a makají na nápravě.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.