Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Ono záleží i na tom, jaký přijímač používáte. Mně takhle děravé EPG ukazoval starý Kaon v době, kdy pomalu začínal odcházet. U TV s CA modulem se mi popis "Není informace" často neukazuje, to jsou jen výjimky.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav
Odesláno

TV s káblovým tunerom nemôže rozhádzať nejakých cca 150-200 staníc...ako som spomínal v minulosti to krásne išlo, 7 dní dopredu. Mám naladených len nejakých 70 staníc, tam určite nebude problém s kapacitou pamäte v TV. Skôr som myslel že UPC zmenilo nejaké parametre ( všetko sa vyvíja, aj EPG ) ale problémy majú aj ľudia so stb tak že problém bude inde. 

Odesláno

@kotlik Přečti s, co píše Evžen nad tebou a hlavně, ulož si to do své paměti.

Vývoj jde tak překotně dopředu, že to, co platilo před dvěma lety dnes už neplatí. UPC vysílá EPG na 8 dnů (nevím jak v SK), televizory, jmenovitě Samsungy řady D a starší, zobrazily EPG na cca 3-4 dny, právě díky nedostatečné velikosti příslušné paměti vyhrazené pro EPG. Samsungy řady J (2015) a novější nemají problém uložit do paměti celý obsah EPG, tedy bez problému na oněch 8 dnů... U ostatních výrobců to bude velmi podobné. mS typem tuneru to nemá absolutně žádnou souvislost.

Upraveno uživatelem Retiree
překlep

Odesláno

@Retiree  Diskusiu som bral ako všeobecnú o problémoch s EPG. To že Evžen reagoval na užívateľov práve so staršími Samsungami  som prehliadol. ( áno, moja chyba ) Načo však ta ironia v tvojej odpovedi v prvej vete? Naozaj to bolo nutné? 

 

Odesláno

Omlouvám se ..

Odesláno
10 minutes ago, Retiree napsal:

Omlouvám se ..

Prijímam. Ja sa taktiež ospravedlňujem za zbytočný koment. Čítal som to na telefone a akosi som tie Samsungy prehliadol...

3 minutes ago, Evzen napsal:


Takze ve vyroku "Mám naladených len nejakých 70 staníc", co presne znamena to "naladenych"?

Fakt naladených. Sony ( mám doma ) umožňuje duplicitné stanice, nezaplatené stanice, vlastne všetko čo nepotrebujem vymazať. Philips zasa čo majú rodičia dokáže len blokovať aby sa stanice nezobrazovali v ponuke...tak že sú stale naladené len TV ich neukazuje v ponuke. 

Odesláno
před 5 hodinami, marena napsal:

Ono záleží i na tom, jaký přijímač používáte. Mně takhle děravé EPG ukazoval starý Kaon v době, kdy pomalu začínal odcházet. U TV s CA modulem se mi popis "Není informace" často neukazuje, to jsou jen výjimky.

To není tak úplně pravda. Tady je šlendrián na straně UPC. Když porovnám na televizi informace z EPG při příjmu UPC signálu (TV Start) a ve stejný okamžik na stejné televizi při naladění stejných kanálů přes vzduch (DVB-T) tak DVB-T  poskytuje v EPG daleko lepší informace.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno
před 1 hodinou, Evzen napsal:

... realny test

Před časem jsem porovnával EPG v DVB-C a v DVB-T (v síti UPC). V DVB-C bylo EPG na cca 3 dny, v DVB-T na celých 8 dnů. Velikost datového souboru (DVBViewer) 10-15 MB, v DVB-T asi poloviční (Samsung UE32D5520).

Recenzenti s oblibou zdůrazňují, že tv má EPG na 7 nebo víc dnů, jestli pro 10 nebo 100 stanicí už neřeší...

Odesláno

Proč je informace o pořadu pod sebou,nedá se to číst,:(

  • Slamb změnil název na EPG
Odesláno

Tak to vypadá, že za UPC se po pár dnech k problému nikdo nevyjádří :(

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.