Přejít na obsah

budeš mít Telefon EU Business a basta :)


CableG

Doporučené příspěvky

Návštěvník warman

Ne nevypadalo to jako hoax. Postrádalo tu úplný smysl hoaxu. Toto je úzce směrovaný na zákazníky, kteří mají bussines tarif a každý měl jinou cenu (která se ovšem zvyšovala o stejnou částku). A hlavně nevím, jaký by to mělo důvod v tomto dělat hoax. Krom pár anonymů to sem postovali lidi, kteří mají několik desítek příspěvků, tak ani odsuď by nesměroval hoax.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Žádný hoax to není. Zřejmě si nějaký impotentní kretén v UPC usmyslel, že tímto způsobem vnutí neprodejnou službu firemní klientele. I když je s tím většina firem pošle tam, kam slunce nesvítí, něco vnuceno bude a prémie budou vyplaceny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník malda

Tak uz jsem v tom taky, telefon mi teda narvat nechteji, ale nastvat me takovyma pokusama, to se jim povedlo :-)

 

Dnes dorazilo oznameni od UPC Business. Mam pro mne vyhovujici tarif 140/20, ktery mi nyni chteji v jednom kroku zhorsit (zpomaleni uploadu) i zdrazit (o cca 70Kc/mesic s DPH). Naposledy (6/2015) slo tyto zmeny odmitnout. Uz jsem vyjadril nesouhlas se zmenou a uvidime co s tim udela retencni oddeleni. Uz nekomu volali zpet?

 

No a ke smluvni pokute jsem se radsi nevyjadroval, to proberu az s retencnim, to je pekna prasarna.

 

malda

 

Vážený zákazníku,

 

v UPC Business se neustále snažíme vylepšovat naše služby tak, aby splňovaly požadavky podnikatelů a živnostníků. Zkvalitňujeme síť, zavádíme nové balíčky služeb, optimalizujeme technické, provozní i organizační podmínky.

 

Z těchto důvodů převedeme k 1. 3. 2017 Vaši stávající službu internetu na smlouvě s variabilním symbolem XXXXXXXX na Internet Fiber Business 150 s rychlostí stahování 150 Mb/s a odesílání 15 Mb/s.

 

Jako bonus od nás získáte na 3 měsíce vyšší televizní tarif Premium Business s více než 100 programy.

 

Vaše celkové vyúčtování bude činit 634,10 Kč bez DPH měsíčně.

 

Nastavení ostatních služeb zůstává beze změny.

 

Kromě toho můžete nadále využívat výhod UPC Business, jako je speciální zákaznická linka pro firemní zákazníky, pevná IP adresa, antivirový program a další doplňkové služby pro podnikatele zdarma.

 

V případě, že hradíte služby naší společnosti trvalým příkazem nebo přímým inkasem z účtu, nezapomeňte, prosím, změnit částku trvalého příkazu, popřípadě upravit limit přímého inkasa z účtu ve Vaší bance.

 

Zároveň bychom Vás rádi informovali, že od 1. 3. 2017 se na Vás budou vztahovat nové Všeobecné podmínky poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikací společnosti UPC Česká republika pro podnikatele a Ceník služeb. V rámci této změny se mění podmínky pro ukončení smlouvy. Vaše smlouva bude nově nastavena na dobu určitou 12 měsíců, po jejímž uplynutí se smlouva automaticky prodlužuje o stejnou dobu, a to za stejných podmínek, pokud nám nejpozději měsíc před uplynutím doby určité nedoručíte písemnou výpověď. Smlouvu i jednotlivou službu lze i před uplynutím doby určité vypovědět s výpovědní dobou 1 měsíc, která běží od prvního dne následujícího měsíce po jejím doručení, ale v případě ukončení smlouvy či jednotlivé služby před uplynutím doby určité Vám vznikne povinnost uhradit smluvní pokutu ve výši 700 Kč za každý celý kalendářní měsíc do uplynutí doby určité. Pokud Vám v současné době podle smlouvy běží minimální doba užívání, bude počátek doby určité Vaší smlouvy shodný s počátkem této minimální doby užívání. Pokud Vám již minimální doba užívání uplynula, bude počátek doby určité Vaší smlouvy nastaven na 1. 3. 2017. Plné znění nových Všeobecných obchodních podmínek a dalších dokumentů naleznete na business.upc.cz/vop.

 

Máte-li jakékoli dotazy, volejte naše Klientské centrum na čísle 241 005 200.

 

Dovolujeme si Vás upozornit, že máte ze zákona právo ke dni 1. 3. 2017 (nabytí účinnosti změny) naše služby bez sankce ukončit. Neradi bychom se s Vámi rozloučili, ale pokud se takto rozhodnete, písemně nás prosím informujte co nejdříve – ideálně do 14. 2. 2017, abychom byli schopni Vaši žádost včas zpracovat, nejpozději však do data změny služby.

 

Těšíme se, že Vám i nadále budeme moci nabízet spoustu zajímavých novinek ze světa vysokorychlostního internetu a digitální televize.

 

Marián Holý

B2B Director CZ & SK

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník malda

Sigmund: OK, diky za pozitivni zpravu. Presne takhle to bylo i minule, stacilo zmeny odmitnout. Holt jim na tyhle pokusy vzdycky nekdo skoci :(

 

Dragokazov: napisu sem az zavolaji, zavazek budu urcite resit, sam uz mam na neurcito (24M zavazek mi skoncil par mesicu zpet)...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je třeba tam zavolat a vyjádřit nesouhlas s navrhovanými změnami. Operátorka to předá příslušnému oddělení (B2B) a od nich by se měl někdo ozvat vám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...