Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Sakra ja si ji objednal na ctvrtek,jelikoy k nam drive nedorazila a pri me televizi (uhlopricka 127) se primo desim kvality obrazu.Ja si objednal digital jelikoz mam lcd tv a analog me pride nekoukatelnej.A jak ctu si asi moc nepolepsim.Ma nekdo zkusenosti jak se jevi digi od karnevalu na plazme co lcd abych to vcas zrusil.Diky.

Odesláno

A to kostičkování máš na kterých programech. Už se tady psalo, že to může být v kabeláži (měl jsem to doma také - stačilo nechat si udělat pořádné kabely) Jestli je to ve šňurách poznáš na kvalitě signálu na patřičném streamu (MENU - Instalace - Manuální vyhledávání - kmitočet 410,0; 418,0; 426,0 nebo 442,0 MHz), měla by se pohybovat mezi 96-99% a úroveň minimálně nad 50%. Pokud kvalita na některých kmitočtech padá pod 90% tak je problém ve šnůrách.

 

Podívej se jsetli máš rozbočení na další TV před STB. Pokud ano, tak to zkus propojit přímo ze zásuvky do STB a znovu zkontroluj kvalitu.

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

Právě,že kvalita se mi pohybuje 96-99%,což si myslím,že je super.Nejvíce kostičkuje Nova,Eurosport,CT4,CT1 a další,bez problému je ZDF,Kinderkanál.

Jinak kabel mám přímo.Měl jsem tu technika,ale nevěděl si rady,volal všem kolem,zkoušel to 2 hodiny,vyměnil kabely,ale je to stále stejné.Zatím tedy koukám pouze na CT1,CT2,PRIMU a německý balíček,jinak je mrtvo. :cry:

Odesláno

Zkus se poptat, jestli někdo v okolí, kdo má už taky DVB-C má stejné problémy.

U mě se před časem kostičkování vyskytovalo taky - viz začátek tohoto vlákna, místy to bylo naprosto nekoukatelné, přitom úroveň a kvalita signálu se na všech frekvencích pohybovala na 97-99%. Doma u mě technici žádnou závadu nenašli, signál ze zásuvky byl v pořádku, kabely taky. Při dalším prověřování sítě (na hlavní stanici, atd.) a s přesnějšími přístroji (měřáky, se kterými technici běžně chodí to neodhalily), závadu spočívající v neobvykle vysoké chybovosti přenosu digitálního signálu našli a odstranili. Od té doby mám obraz i zvuk jako víno a maximální spokojenost.

Odesláno

Tak uz to mam doma,sice to nekostickuje vubec,obraz naprosta spokojenost,ale minimalne 10x denne se mi to cely zasekne a nejde ovladac nic,musim to vypnout na boxu.

Odesláno

Tak zkus tak 1 až 2 minuty vydržet. Stává se to při přechodu z jednoho multiplexu na druhý. Pak to zase běží normálně.

Odesláno

Zkusil- cekal- nedockal.Musim to resit vypnutim,ale jinak obraz super kosticky jen vymecne na sekundu a maximalne 2x za dne a to jeste spise slovenske kanaly.

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Zdravim. Chtěl bych se zeptat, jestli je něco vysíláno V DD. Tedy aspoň DD 2.00. Díky.

Odesláno
Zdravim. Chtěl bych se zeptat, jestli je něco vysíláno V DD. Tedy aspoň DD 2.00. Díky.

 

Snad některé ZDF (občas)

Odesláno
Zkus se poptat, jestli někdo v okolí, kdo má už taky DVB-C má stejné problémy.

U mě se před časem kostičkování vyskytovalo taky - viz začátek tohoto vlákna, místy to bylo naprosto nekoukatelné, přitom úroveň a kvalita signálu se na všech frekvencích pohybovala na 97-99%. Doma u mě technici žádnou závadu nenašli, signál ze zásuvky byl v pořádku, kabely taky. Při dalším prověřování sítě (na hlavní stanici, atd.) a s přesnějšími přístroji (měřáky, se kterými technici běžně chodí to neodhalily), závadu spočívající v neobvykle vysoké chybovosti přenosu digitálního signálu našli a odstranili. Od té doby mám obraz i zvuk jako víno a maximální spokojenost.

 

Mám něco podobného, signál ukazuje obě hodnoty 97-99% ale na 426MHz to prostě kostičkuje a zamrzá a pak samosebou na slovácích ostatně asi jako všem, ale to asi nebude chyba na straně karnevalu. Má teda cenu volat na Karneval, a hlásit závadu když se projevuje nepravidelně?

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.