Přejít na obsah

výměna modemu COMPAL řady CH7465LG


Pavel m

Doporučené příspěvky

Návštěvník djpatrick

Jojo ten poplatek souhlasí a i doba rezervace, ale dnes jsem telefonicky mluvil s technikem od UPC, jestli mi ten nový modem opravdu pokryje celý panelákový byt a on mi řekl, že to nikdo neví. Prý záleží jak je panelákový byt prošpikovaný ve zdích železem, jaké tady mám přístroje atd.

Budu tedy zvědavý na recenze, jelikož mám byt 3+1 a nyní mám super signál ve dvou místnostech. Dětský pokoj jakžtakž, kuchyň absolutně vůbec, což mě při vaření štve :roll:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jakej poplatek ? minulý týden jsem jim řekl at mi to vyměněj za Technicolor ,chvilku mi vysvětlovala že neví co maj skladem, že tohle a tamto, za dva dny to dovezli a o žádným poplatku nebyla řeč,mám to tedy v pronájmu za 70kč a na smlouvě se nic nemění to jsem si nechal 2x potvrdit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YABAKA

Ta reklama ohledně pokrytí je dobrá tak leda pro BFU co neví, že pokrytí signálem záleží taky na koncovým zařízení (mobil, tablet, NB). A to pokud na router "nedosáhne", tak ten router může být klidně mega giga hyper silnej a je to na dvě věci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník david3434

Ja mam taky ten novej Compal uz cca.4 mesice.Blbnul mi ten cernej,tak jsem zavoll na technickou sami mi nabidli ze mi daj nejakou novinku,abych to prej nemusel resit.Technik prijel podal a jeste mi ze slusnosti snizili cenu pronajmu na 50kc.A jsem spokojenej

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 4 týdnech...
Návštěvník kecinzer

Jsem trošku zmaten.