Přejít na obsah

Zpomalení internetu - měření rychlosti


Návštěvník skanderborg

Doporučené příspěvky

Návštěvník skanderborg

Protože jsem právě četl opačný názor, prosím ještě jednou o odpověď někoho, kdo to ví určitě:

 

Je modem UPC spárován s konkrétní linkou, nebo ho lze BEZ NOVÉ AKTIVACE přenést kamkoliv, kde je funkční přípojka UPC a bez dalšího jej provozovat ???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Retiree

Řekl bych to ještě jinak. Spárování s konkrétní linkou existovalo u pevné telefonní linky, kdy vedl drát od telefonu v bytě až do přípojného místa telefonní ústředny...

Ovšem v UPC existuje spárování modemu (podle MAC a případně dalších ID) s konkrétním účtem uživatele. Z principu by tedy mělo být jedno, kde v síti je modem připojen (minimálně tedy kde v určité oblasti sítě).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník skanderborg

Takže když to shrnu, pokud si např. se sousedem dočasně vyměníme modemy za účelem identifikace závady, riskujeme jejich zablokování ze strany UPC?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Retiree

Pokud jeden z vás nebude v té době kontaktovat technické centrum s nějakým problémem, tak NE. Na každém z obou modemů bude ten tarif, který je mu v databázi přidělen. Pro UPC sedí u konkrétního modemu jeho majitel (nájemce), bez ohledu na lokalitu.

Jen podotýkám, že to nevím, pouze vycházím ze svých minimálních technických vědomostí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník warman

Kdysi jsem mel problem s ca modulem a zeptal jsem se, jedtli to muzu vyzkouset u souseda a oni rekli at to udelam. Takze ani s modemem by to nemel byt problem.

 

Asi bych to neresil a zavolal technika. Prijede, promeri, vymeni. Minulej tyden byl u me a pro jistotu mi vymenil i koax -zkratil mi origo, ktery jsem mel a ten koupenej v bauhausu, kratsi jsem pak vyhodil :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...
Návštěvník skanderborg

Tak s odstupem času konečně nějaký výsledek:

 

1/ Před návštěvou technika UPC jsem znovu prověřil všechny kabely - bez výsledku, odezva stále velmi špatná.

2/ Přestože jsem již dříve modem opakovaně bezvýsledně restartoval, provedl jsem opět restart a náhle vše naskočilo do bezvadného stavu,

odezva OK.

3/ Zkusil jsem modem při vyšší teplotě, jestli se neprojeví závada, nic, vše OK.

4/ Přišla mi sms od UPC s připomínkou objednaného technika a s upozorněním, že pokud bude závada na mém zařízení, budu výjezd a práci platit.

Modem mám odkoupený, takže jsem technika telefonicky zrušil a vysvětlil, že závada je odstraněna.

Obsluha na lince UPC mě přesvědčovala, abych si přesto nechal modem vyměnit, no zajímalo by mě, jestli by to tak aktivně navrhovali i v případě,

kdyby byl modem ještě v záruce nebo v pronájmu. Pochopitelně jsem to odmítl, platit nový modem + výjezd + práci, když vše začalo fungovat.

5/ Od té doby vše OK, opakovaně kontrolováno pingplotterem.

 

Vypadá to, že vlivem původně nalezeného rušení (UPC na mé oznámení odstranilo) popř. zásahy UPC při jeho hledání se modem opakovaně dostával do

neregulérního stavu a bylo třeba restartovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 5 týdnech...
Návštěvník igis

no snáď si to vyriešil,ale nezdá sa mi ,že by to bolo ,len resetom modemu,pretože tento problém ,ktorý popisuješ mám aj ja.háčik,ale u mňa je ,že resetom som to určite nevyriešil.taktiež meranie raz také a druhý raz onaké.skáče to hore dole.sťahovanie zo serverov pri 100mb/s nete ,len 2mb/s a to zo všetkých známych serverov.

pri stovkovom nete by som mal ťahať reálnou rýchlosťou cc 13mb/s čo bolo niekedy pred rokom a od vtedy sa rýchlosť ,len znižovala.torenty idú full teda tou reálnou rýchlosťou 13mb/s,ale servery jednoznačne blokujú,alebo obmedzujú.riešil som to s nimi x krát,ale budú ťa presviedčať,aký som blb a ,že u nich je všetko v poriadku.potom je tu situácia ,že koncový server neni na rovnakom pateri a oni musia za konektivitu platiť a tým pádom rýchlosť obmedzovať.tak či onak už mi dva krát varátili peniaze pre rýchlosť,pretože som mal jasné dôkazy o tom ,že problém neni na mojej strane.momentálne sa snimi sekám znova,ale to je už konečná ,odchádzam konkurencii.nemám už na nich nervy.

ešte nikdy nikto neťahal rýchlosťou ,akú ti ponúkajú je to ,len reklamný ťah,ale ,aby som nedostal aspoň tých 13mb/s to mi je načo taký net dovi dopo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...