Odesláno 16. července 2015 9 let O jaký náklady se přesně jedná? Jestli odejdeš, tak klidně ten jeden kaon od tebe odkoupím Jinak, jestli si myslíš, že to je někde jinak, tak každý provider, co nabízí i TV má svoje mouchy.
Odesláno 16. července 2015 9 let Dva měsíce netrpělivě čekám, zda se někomu podaří vrátit Kaon do původního stavu a odvrhnout tu hrůzu, zvanou HORIZON. Víte-li jak, napište prosím, podle fóra zdaleka nejsem sám, kdo na to čeká. Mám 2 zařízení Kaon, na jednom se stále upgrade bráním a zatím sledujeme raději TV na přístroji, který má původní software. UPC zajímají pouze včas zaplacené poplatky, technická (opravdu technická!?) podpora odpovídá pouze naučenými větami, ostatně co čekat od call centra. Tak odejdi, nikdo tě přece nedrží. Počkat, že bys neměl ke komu jinýmu odejít? Možná v Praze ano, ale u nás velký výběr k odchodu není, navíc se jedná i o náklady. Mám 3 settopboxy, dva zakoupené a ty díky systému UPC jsou jinde nepoužitelné. Ovšem styl odpovědi napovídá, že jde oo někoho od UPC, takže adresu tohoto fóra, které jsem si myslel že by mohlo někomu pomoct, definitivně smažu z odkazů. Čau!!! Pokud by jsi chtě prodávat, tak napiš do SZ. Chci si zřizovat UPC a tak bych měl zájem aj o ty dva kusy.
Odesláno 17. července 2015 9 let Je pravdou, že jsou s novým rozhraním Horizon problémy. Příští týden bychom měli vypustit opravnou aktualizaci, která většinu zmíněných chyb opraví. Věřím, že po aktualizaci bude opět vše funkční a vy si budete moci užívat plnohodnotných výhod nového prostředí Horizon. Děkuji za Vaší trpělivost. David - UPC Facebook tým
Odesláno 17. července 2015 9 let Byli bysme rádi kdybyste opravili všechny chyby, ne většinu chyb! Děkujeme pane Davide.
Odesláno 17. července 2015 9 let A zkoumal vůbec někdo v UPC, zda ten STB tu aktualizaci ustojí? Ta odezva je šílená. Pochybuji, že aktualizace ten stb zrychlí...
Odesláno 17. července 2015 9 let Je pravdou, že jsou s novým rozhraním Horizon problémy. Příští týden bychom měli vypustit opravnou aktualizaci, která většinu zmíněných chyb opraví. Věřím, že po aktualizaci bude opět vše funkční a vy si budete moci užívat plnohodnotných výhod nového prostředí Horizon. Děkuji za Vaší trpělivost. David - UPC Facebook tým Může někdo potvrdit, zda se nejedná o srandu? Nikde jsem tohle nemohl najít na poradně UPC. Kdyby problémy přiznali, s*ali by si jen na hlavu. Kabel 300 Mb/s Super Komplet 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor Praha
Odesláno 17. července 2015 9 let Tak dnes jsem zkusil MUTE a koukám, že to fakt ztichlo. Škoda jen, že když zase chci zvuk, tak to musím přepnout a pak zase jako pitomec srovnat formát... ))
Odesláno 18. července 2015 9 let Může někdo potvrdit, zda se nejedná o srandu? Nikde jsem tohle nemohl najít na poradně UPC. Kdyby problémy přiznali, s*ali by si jen na hlavu. Není to šprým - je to zde: https://www.facebook.com/UPCCeskarepubl ... e_internal Start - - Compal CH7465 Brno-Žabovřesky
Odesláno 20. července 2015 9 let Je pravdou, že jsou s novým rozhraním Horizon problémy. Příští týden bychom měli vypustit opravnou aktualizaci, která většinu zmíněných chyb opraví. Věřím, že po aktualizaci bude opět vše funkční a vy si budete moci užívat plnohodnotných výhod nového prostředí Horizon. Děkuji za Vaší trpělivost. David - UPC Facebook tým Do konce tohoto měsíce vypustíme opravnou aktualizaci, která většinu zmíněných chyb opraví. Děkuji za Vaší trpělivost. David - UPC Facebook tým už to začíná nejdříve příští týden a teď na konci měsíce
Odesláno 20. července 2015 9 let Je pravdou, že jsou s novým rozhraním Horizon problémy. Příští týden bychom měli vypustit opravnou aktualizaci, která většinu zmíněných chyb opraví. Věřím, že po aktualizaci bude opět vše funkční a vy si budete moci užívat plnohodnotných výhod nového prostředí Horizon. Děkuji za Vaší trpělivost. David - UPC Facebook tým Může někdo potvrdit, zda se nejedná o srandu? Nikde jsem tohle nemohl najít na poradně UPC. Kdyby problémy přiznali, s*ali by si jen na hlavu. Nevím jak ty, ale já mám ten balast doma. Když se podíváš na jejich zeď, všichni si stěžují, když se podíváš sem, všichni si stěžují. Je mi 100x milejší, když napíše, jak to je, než kdyby nám nutil nějaké naučené dokola opakující se nesmysli. Jak je ten jejich Horizon užasný atd. To by mě akorát ještě víc nasr****
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.