Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
Již od včera mi nejdou mazat nahrané pořady. Někdo stejný problém? Jen hláška o probíhajícím mazání, a kontrole později, ale pořad se nesmaže.

I po restartu? Vypadá to na nějaký problém s hdd...

 

Sent from mTalk

 

Tak po restartu, všechny dříve "smazané" nahrávky, jsou pryč.

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium box, Compal CH7465
  • Pardubice
Odesláno
Již od včera mi nejdou mazat nahrané pořady. Někdo stejný problém? Jen hláška o probíhajícím mazání, a kontrole později, ale pořad se nesmaže.

Stalo se mi již dříve, asi dvakrát, ale když jse se později koukl, tak už tan ty pořady nebyly, byly smazány.

  • po 3 týdnech...
Odesláno

Dobrý den,

mám asi rok HD DVR a postupně se spolupráce s ním výrazně zhoršuje :

1/ takřka denně (i několikrát) ho musíme restartovat (zezadu vypnou a zapnout), protože místo televizního programu máme jen černou obrazovku, "Menu" funguje, ale žádný program se nespustí, jinak Knihovna funguje, ze záznamu se můžeme dívat na cokoliv

2/ v poslední době máme problémy i s nahráváním. Byli jsme na týden mimo domov, dali si nahrávat nějaký seriál a ten se nahrál pouze ve středu (přitom ze seznamu plánovaných nahrávek vše zmizelo - jakoby by bylo nahráno). Pro nahrávání používáme Guide, občas se stane, že dáme nějaký samostatný film dáme nahrát a ten se také nenahraje - ale z plánovaných nahrávek zmizí).

Máte prosím někdo zkušenost co s tím ? Na UPC se mi volat moc nechce, protože tam poradí restartovat nebo případně výměnu setup boxu. Ten minulý (tuším KAON) nám měnili asi šestkrát a bez výsledku ...

Předem děkuji za rady.

Odesláno

PetrBrno: Asi bych zkusil resetovat do továrního nastavení a pak když nepomůže jedině zavolat na UPC a nechat si vyměnit DVR Mediabox.

Odesláno

. Tento měsíc březen postupně spouštíme klientům na zařízení HD DVR Box aktualizaci, která umožní zpětné zhlédnutí.

 

V případě zájmu o objednání zařízení HD DVR Box nás kontaktujte prosím pomocí kontaktního formuláře nebo na telefonním čísle 241 005 100, a to vždy od pondělí do pátku od 8:00 do 20:00 a v sobotu a neděli od 10:00 do 18:00.

 

on zavolat do UPC je někdy pěkný drama.

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Odesláno

To jsou ty stejné kecy jaké byl uvedeny u testovacího firmware.

 

Přehrání odvysílaných pořadů až 7 dní zpětně + Možnost přehrání právě běžící pořad od začátku + Přetáčení již odvysílaných pořadů libovolně dopředu/dozadu = vlastně v podstatě jedna a ta samá funkce vycházející ze zpětného shlédnutí takže spíš marketingový počin

 

Mě by spíš zajímal ten "Mini TV průvodce s rozšířenými informacemi". Ví někdo z testerů co to je? Kde to je? Nějak to nemohu objevit...

Odesláno

Tak 9.3. to spustí u mě. Přišel mě už email. ..... tož su na to zvědavý

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno

Mini TV je obyčejné EPG s okénkem v pravém dolním rohu, s právě sledovaným pořadem. Po najetí na pořad se objeví alespoň krátké info o pořadu, což u staré verze fw chybělo. :D

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium box, Compal CH7465
  • Pardubice
Odesláno

Co je to platný,když je tam pár kanálů cosi vysílají co chtějí kdy chtějí a na EPG se spoléhat nelze.Asi 20x se mě už nahrálo úplně něco jiného než co měli dávat a onen program co jsem chtěl,nevysílali a když dám zpětný shlídnutí,tak opět místo něj je jiný.Jinak top že si dám nahrát celý seriál a po pár dílech se nahrávaní ukončí a musím to zadat znova je běžný a už toani neřeším.Prostě cihla si dělá co chce kdy chce.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.