Přejít na obsah

Horizon GO předplatné


Návštěvník Filip Chaloupek

Doporučené příspěvky

Když už je řeč o Horizon Go, tak proč se ta podělaná aplikace při každém spuštěním v PC dožaduje opětovného přihlášení? V PC žádná změna nenastala, dokonce ani neproběhla aktualizace W10, která by za tím mohla případně stát. Je to asi týden, co tento nehezký stav pozoruji a aplikace zřejmě půjde z PC ven :-(

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsíci...
Návštěvník Stoupa_

Tak já jsem asi jeden z těch šťastnějších - V prohlížeči Opera i v samotné aplikaci ve Win10 mi vše funguje bez problémů, včetně zpětného přehrávání.

Jediný problém (a to DOCELA ZÁSADNÍ) ale je,  že kompletně celá filmotéka (filmy, seriály) vyžaduje to tisíckrát omílané předplatné 😤😟  přes web i v aplikaci.

Poznámka 2020-05-28 195335.jpg

Upraveno uživatelem Stoupa_
edit
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Stoupa_

@tomus - tak to je fakt divný... tohle jsem testoval před mnoha lety přes web rozhraní - nefungovalo to, ale nějak jsem tomu nedával prioritu (lustroval jsem tenkrát hlavně HBO GO 😄 )

Já tenhle týden nezávisle reinstaloval PC (WIN10), takže případná otázka cookies, cache apd. odpadá... vyzkoušeno tedy i dnes --> stále stejný problém...

A nainstalil jsem tedy zkusmo Horizon GO na mobil (Samsung S10+) a je to úplně to samé...

 

Ale mrknul jsem na to o něco podrobněji a mám k tomu víc info - asi to nepomůže, ale podělit se o něj můžu :)))

V kontextové nabídce "TV" je menu: SLEDOVAT TV / TV PRŮVODCE / NA VYŽÁDÁNÍ - když kliknu "NA VYŽÁDÁNÍ" dostanu se do filmotéky rozdělené dle kanálů (ČT / Discovery / Disney / MyPrime...) Zkusil jsem jednotlivé sekce a ve všech přehrávání funguje. Jediná, kde se objevuje předplatné, je "MyPrime" :(((
 
(A samozřejmě mám balíček Komfort+ spolu se Superfilm, takže v tomhle by problém být neměl...) 
No napsal jsem v pátek na tech. podporu - uvidíme, jestli tedy vůbec něco odpoví...
Upraveno uživatelem Stoupa_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...
Návštěvník Stoupa_

Tak dnes UPC/Vodafone podpora dala vědět... poslali majl, že se na to podívají a za chvíli volali z call centra, že jsem v účtu neměl přiřazenou videotéku, a že do 2 hodin to bude funkční...

Hmm, podivný, že jim tohle na základě typu účtu (předplacenýho balíčku) nedělá automatika - šikovnej programátor by to měl zvládnout...

V každým případě to už funguje, tak kdyby náhodou, tohle info se může někomu hodit --> seriály, filmy fungovaly všechny, kromě sekce "My Prime".

Upraveno uživatelem Stoupa_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...