Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Super. Ale smutné je, že byl na to potřeba zákon. 

  • Basic
  • Basic+
  • -
  • -
  • Brno
Odesláno

Tak to bohužel je. Kdyby se lidi k sobě uměli chovat, bylo by méně zákonů, které by nařizovaly, jak se lidi mají k sobě chovat. Já bych si rozhodně nestěžoval, kdyby bylo více slušných, čestných podnikatelů...

  • Slamb změnil název na Konec smluvnich pokut
Odesláno

V tomto případě to není o slušnosti, ale o zcela dementním populismu vládnoucí garnitury, která si při kupování veřejnosti vymyslí jakoukoliv pitomost, tj. i zrušení nějakých smluvních pokut. Přitom třeba u dodavatelů energií se nic neděje, tam všechno vesele jede dál bez změn, smluvní pokuty i prolongace smluv. V telekomunikační sféře bude výsledkem jenom to, že se celý zákon začne zase obcházet a zákazník z toho rozhodně mít užitek nebude...

Upraveno uživatelem Adolf.Shitler

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

No, je rozdíl mezi poskytovatelem energie a mobilním operátorem či televizi od UPC. Elektřinu mít musíme, takže tam není důvod měnit dodavatele třeba každých půl roku. (Nehledě na to, že ceny u energií jsou z velké části dané energetickým úřadem a jedno jakého máme dodavatele). Já třeba mám Innogy od dob RWE snad 10 let a nic měnit nebudu, protože elektřinu potřebuji a nezkoumám co má konkurence.

Ale u mobilního tarifu nemám problém měnit operátora klidně každý půl rok nebo rok, protože tam se nejvíce ceny mění a vyvíjí, o službách nemluvě. Jednou má lepší služby O2, podruhé Vodafone apod. A o tom to je. Takže já absolutně vítám, že padly poslední překážky a nikdo mi nebude diktovat, jak dlouho a u koho mám mít tarif.

Upraveno uživatelem marek-81

  • Basic
  • Basic+
  • -
  • -
  • Brno
Odesláno

To je taková iluze, že si přechodem mezi velkou trojkou k něčemu pomůžeš - nepomůžeš, celý zákon je ušitý na míru přímo jim, takže si můžeš udělat oběhové trojkolečko nebo fungovat jako telekomunikační turista, ale oberou tě všude bez výjimky. Každý z těchto tří operátorů má zájem jenom na tom, aby ti prodal flat a nějaká data a ty za to platil řádově stokoruny měsíčně, což se také děje a nikdo nic extra lepšího nemá.
A pokud se dostaneš k nějakému neveřejnému tarifu (lepšímu, obvykle firemnímu nebo pro státní správu), pak ti může být celý zákon u zádele, protože ten platí pro veřejně dostupné služby elektronických komunikací, což toto není.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Naopak volbou jiného dodavatele energie, ať už je to elektřina nebo plyn, se dá ušetřit možná víc než, volbou operátora a navíc energie je pořád stejná, ale je pravda, že je to nutné jednou ročně obvykle na podzim přehodnotit. "Věrnostní" období mi taky přišlo jako nesmysl a obcházení zákona, naopak proti smlouvám na dobu určitou jsem nic neměl, pokud to ovšem za úvazek stálo, alespoň platily podmínky po celou dobu trvání a ne jako obligátní "jarní" zdražování u UPC, argumentované tím, že daný tarif se již nenabízí a nutili přejít zákazníka na vyšší a dražší anebo odstoupit od smlouvy. Ale jelikož na místním trhu se upřednostňují noví zákazníci před věrnými, tak je jedině dobře, že to celé skončilo.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno
před 12 hodinami, marek-81 napsal:

No, je rozdíl mezi poskytovatelem energie a mobilním operátorem či televizi od UPC. Elektřinu mít musíme, takže tam není důvod měnit dodavatele třeba každých půl roku. (Nehledě na to, že ceny u energií jsou z velké části dané energetickým úřadem a jedno jakého máme dodavatele). Já třeba mám Innogy od dob RWE snad 10 let a nic měnit nebudu, protože elektřinu potřebuji a nezkoumám co má konkurence.

Ale u mobilního tarifu nemám problém měnit operátora klidně každý půl rok nebo rok, protože tam se nejvíce ceny mění a vyvíjí, o službách nemluvě. Jednou má lepší služby O2, podruhé Vodafone apod. A o tom to je. Takže já absolutně vítám, že padly poslední překážky a nikdo mi nebude diktovat, jak dlouho a u koho mám mít tarif.

A to je právě kardinální omyl. Např. tebou zmiňované innogy je jeden z nejdražších dodavatelů elektřiny a plynu. Přechodem k levnějšímu dodavateli bys třeba ročně ušetřil několik tisícovek i víc (záleží jakou máš spotřebu, apod.). Přecházení mezi operátory můžeš taky pár korun ušetřit, ale myslím si, že to nebude až tak velká částka.

  • Basic
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno-Ponava
Odesláno

Mojmax: ušetřit?? Já za elektřinu měsíčně platím 280 korun a při ročním vyúčtování mi vrací okolo 500 Kč. To mi chceš říct, že můžu ještě víc ušetřit?? ,:-) 

  • Basic
  • Basic+
  • -
  • -
  • Brno
Odesláno

to svítíš svíčkama ne 🙂 ale jo můžeš, byť pár stovek, hoď si to do kalkulatoru tzb info, ale jestli lyžuješ, tak se Ti možná Innogy vyplatí slevou na skipas.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.