Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Teď jsem byl přímým účastníkem nového připojování u zcela nového zákazníka v paneláku v Praze - technik linku otestoval modemem Cisco 3208 a pro zákazníka pak připojil nový pronajímaný Technicolor 7200. Takže je to celé nějaké divné.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Klasicky rozdil mezi korporatni emailovou/meetingovou teorii a prachobycejnou praxi tam venku v realnem svete, od ktereho jsou ti teoretikove zcela odtrzeni.

Odesláno

Není to divné. Prostě ty starší modemy nebudou z různých důvodů v blízké budoucnosti fungovat a proto je VF na síť nově už nepustí, aby mohli udělat potřebné změny. Aby ho zapojili a za půl roku se snažili u klienta ten modem vyměnit, platit technika, doufat, že výměny proběhnou v nějakém přijatelném časovám horizontu ...

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Jestli staré modemy nebudou časem fungovat, proč u zákazníka takový stejný ale pronajatý připojí? To bude spíš výjezd technika s výměnou, než vlastní modem o který se stará zákazník.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Tady je něco divného - odkdy technik testuje linku nějakým modemem? Od toho má snad měřící přístroj.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

@marian.lozi Určitě nepřipojil Cisco modem. U Technicolorů by to bylo na delší povídání, které mi nepřísluší.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
před 6 hodinami, marian.lozi napsal:

Teď jsem byl přímým účastníkem nového připojování u zcela nového zákazníka v paneláku v Praze - technik linku otestoval modemem Cisco 3208 a pro zákazníka pak připojil nový pronajímaný Technicolor 7200. Takže je to celé nějaké divné.

A který internetový tarif si objednal? 

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Viem o jednom pripade tu v BA, ked zakaznik si objednal 250 Mbit tarif v novembri 2019 a trval na Technicolor 7200 (lebo nechcel Compal pre zname dovody a mal vlastny router).. dali mu novy Technicolor 7200, dokonca na nom funguje aj IPv6 PD (kedze ma DS-Lite). Takze to asi stale ide, ale su to skor vynimky..

Upraveno uživatelem quadra2030

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Bratislava
Odesláno

@quadra2030 o UPC SK se tu nebavíme. Cesty UPC ČR a SK se rozdělily a jsou to dvě rozdílné firmy.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Při objednávce dvou nejnižších internetových tarifů 50 a 150 Mbit, UPC na svém webu uvádí že k nim dostanete standardní wifi modem, naproti tomu při objednávce vyšších tarifů je uvedeno že dostanete prémiový modem.

Prémiový modem je modem Compal a pod pojmem standardní modem si právě představuju ten Technicolor,.

Proto jsem se ptal jaký internetový tarif si objednal.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.