Přejít na obsah

Změny cen TV nabídek od 1.7.2012


tomus

Doporučené příspěvky

Co se týče tv nabídky - u UPC mě to vyhovuje, proto tam stále jsem (ovšem až Grape vyslyší své abonenty ohledně nabídky, bude pravděpodobně všechno jinak). Co se týče inetu, tak Grape bych za nic jiného neměnil (funguje u nich tak, že několik domů je vždy svázáno kabelem, a ukončení je na jednom z oněch domů na střeše na satelitní anteně. tam se to vzduchem posílá do centrálního bodu, který je v centrále jednotlivého města. Odtamtud je přímé kabelové napojení na inetovou páteřní síť Vídeň-Praha-Berlín. ohromná výhoda spolumajitelství onoho páteřního uzlu). Jinak, ty kabely jsou optické, samozřejmě

Ještě taková menší připomínka: Karneval míval své kanceláře v každém větším městě, kde také sídlili mechanici. Takhle to má např. řešené i ona firma Grape. Ono totiž není nad osobní kontakt, kde ústně se dá toho vysvětlit a vyřešit mnohem více, než písemnou formou, která občas i hapruje. U UPC toto nefunguje. Žádný přímý kontakt, kde by se dalo lecos snadno ústně vysvětlit neexistuje. Vše písemnou formou. Říká se tomu odcizení se od zákazníků. Můj názor je ten, že to odcizení byla největší chyba, kterou UPC udělala. To ostatní se jenom na tuto chybu vázalo.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník lejno

A jsme doma - místo optiky po celé trase je tam úzké hrdlo v podobě bezdrátového pojítka. Už kvůli tomuto bych UPC za lokálního providera neměnil. Ale je to samozřejmě věc názoru.

 

Na klientské centrum Karnevalu si vzpomínám, byly tam asi 3 pracovnice, v čekárně 5 židlí a fronta na hodinu, kde prakticky každý z klientů tam řešil odpojení z důvodu neplacení a když tam šel člověk s něčím normálním, tak akorát poslouchal nadávky od vypnutých nespokojenců. Nevím, jestli se mně po tomto stýská, ale nejspíš ani moc ne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je tam úzké hrdlo v podobě bezdrátového pojítka

Asi by jsi si o tomto druhu satelitního spojení měl něco hloubš zjistit. A zapomeň na nějakou wifinku. fakt je to úplně o něčem jiném. Diametrálně jiném.

Jestli je "lokální provider" profík se spolumajitelstvím jedné z inetových evropských páteřních sítí (Vídeň-Praha-Berlín) a má svá "lokální" propojení na celé trase (ne jenom u nás) - no i to je věc názoru. Já bych to formuloval neznalostí (a nebo stylem: nechci vidět, nechci slyšet)

Jinak, fakt si stačí pročíst si ty neskutečné potíže s internetem, co jsou zde popsány v příslušné sekci. U Grape sc nic takového neexistuje. Prostě to tam fakt funguje (i když chápu, že ten, kdo to nezažil - nemůže uvěřit)

Upraveno uživatelem Návštěvník
  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na klientské centrum Karnevalu si vzpomínám,

Ano já také. U nás sídlili ve čtvrti Na Borku. Když jsem něco potřeboval, tak jsem si tam zašel a normálně si o problému popovídal. Měl jsem to k nim co bys kamenem dohodil. A ano, chodil tam i ten druhý segment lidí. Víš, lidi jsou slušní a pak i ta hovada. Pokud se budeš podřizovat těm hovadům (protože ty slušný nechceš vidět, nebo se ti nehodí momentálně do krámu), tak ublížíš těm slušným a ti ti to pak vrátí i s úrokama. A přesně tohle udělalo UPC (a jak koukám - názory se nezměnili). No a ti lidé to celé slavné UPC vrací i s těma úrokama. A statistika je neúprosná. Pokud se nezmění chování UPC vůči slušným lidem a své chování budou odvíjet od těch hovad, mínusová čísla budou stále větší. protože v každém velkém městě existuje lokální kabelovka a v každém i menším městě se rozvíjí společnosti s IPTV (a tam také mají své prostory, kde s tebou projednají cokoli - neodcizují se). K tomu si přidej satelit. nakonec UPC pravděpodobně potká osud Karnevalu, akorát že Karneval si to nezasloužil.

Já už k tomuto tématu nic psát nebudu. Protože kdo chce vidět - ten vidí. kdo nechce vidět - ten neuvidí. Ale ochudí se a to dost.

Mám praktické zkušenosti s oboumi firmami. Mé poznatky nepraní z teorie, ale z praxe. To jenom na závěr

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník lejno
je tam úzké hrdlo v podobě bezdrátového pojítka

Asi by jsi si o tomto druhu satelitního spojení měl něco hloubš zjistit. A zapomeň na nějakou wifinku. fakt je to úplně o něčem jiném. Diametrálně jiném.

Jestli je "lokální provider" profík se spolumajitelstvím jedné z inetových evropských páteřních sítí (Vídeň-Praha-Berlín) a má svá "lokální" propojení na celé trase (ne jenom u nás) - no i to je věc názoru. Já bych to formuloval neznalostí (a nebo stylem: nechci vidět, nechci slyšet)

Jinak, fakt si stačí pročíst si ty neskutečné potíže s internetem, co jsou zde popsány v příslušné sekci. U Grape sc nic takového neexistuje. Prostě to tam fakt funguje (i když chápu, že ten, kdo to nezažil - nemůže uvěřit)

Spojení ve městě mezi sebou není satelitní, ale mikrovlnné (u satelitního by navíc byla taková latence, že by se internet stal nepoužitelným pro celou řadu aplikací, např. pro hry, telefonování apod.). A jestli je firma skutečně natolik silná, tak si ten optický kabel položí a nemusí to řešit bezdrátově, což je bez debat vždycky horší.

Že je víc stížností u UPC, je pochopitelná věc, když i těch klientů je podstatně víc, než u jiného operátora. Rozhodně to ale neznamená, že díky zanedbatelné skupině lidí (kde navíc spousta závad pramení od samotného uživatele) je celkově internet od UPC špatný.

A pokud jde o osobu akcionáře GRAPE SC, a.s., tak ten je spolumajitelem nějaké evropské páteřní sítě možná inkognito, za to je ale celkem viditelný v politice.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník lejno
Na klientské centrum Karnevalu si vzpomínám,

Ano já také. U nás sídlili ve čtvrti Na Borku. Když jsem něco potřeboval, tak jsem si tam zašel a normálně si o problému popovídal. Měl jsem to k nim co bys kamenem dohodil. A ano, chodil tam i ten druhý segment lidí. Víš, lidi jsou slušní a pak i ta hovada. Pokud se budeš podřizovat těm hovadům (protože ty slušný nechceš vidět, nebo se ti nehodí momentálně do krámu), tak ublížíš těm slušným a ti ti to pak vrátí i s úrokama. A přesně tohle udělalo UPC (a jak koukám - názory se nezměnili). No a ti lidé to celé slavné UPC vrací i s těma úrokama. A statistika je neúprosná. Pokud se nezmění chování UPC vůči slušným lidem a své chování budou odvíjet od těch hovad, mínusová čísla budou stále větší. protože v každém velkém městě existuje lokální kabelovka a v každém i menším městě se rozvíjí společnosti s IPTV (a tam také mají své prostory, kde s tebou projednají cokoli - neodcizují se). K tomu si přidej satelit. nakonec UPC pravděpodobně potká osud Karnevalu, akorát že Karneval si to nezasloužil.

Já už k tomuto tématu nic psát nebudu. Protože kdo chce vidět - ten vidí. kdo nechce vidět - ten neuvidí. Ale ochudí se a to dost.

Mám praktické zkušenosti s oboumi firmami. Mé poznatky nepraní z teorie, ale z praxe. To jenom na závěr

Lokální kabelovka a lokální IPTV nebo ISP, to není pro UPC konkurence z několika důvodů - jednak programová nabídka nebude nikdy adekvátní, protože lokální poskytovatel si prostě nikdy nevyjedná totéž, co UPC a druhak každý lokální poskytovatel netu jenom překupuje konektivitu od někoho jiného, takže se vše řídí tímto. Jistě spousta lidí skočí na úchvatné nabídky typu 100/100 za 300Kč/měsíc, ale když se na to pak podívá podrobněji tak zjistí, že ten lokální ISP má 100/100 jako celkovou konektivitu pro všechny. A v tom je právě rozdíl oproti UPC a vždycky bude a nic tomu nepomůže ani zákaznické centrum, kam ten lokální ISP posadí s odpuštěním nějakou slepici s velkýma kozama, která nemá v hlavě nic a chlapi ji tam chodí akorát očumovat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tomu nepomůže ani zákaznické centrum, kam ten lokální ISP posadí s odpuštěním nějakou slepici s velkýma kozama, která nemá v hlavě nic a chlapi ji tam chodí akorát očumovat...

Já když jsem měl nějaký problémek, tak jsem si zajel do Chomutova, kde je to centrum. Ano, seděla tam jedna paní, která chtěl pouze vědět, o jakou lokalitu se jedná (je tam několik techniků a ti se starají prioritně o své přídělené lokality), a pak mě přímo poslala za oním technikem (ten seděl v takévé velké místnosti, kde bylo několik boxů, kde seděli technici, měli tam PC a další vybavení). No a tam jsem už probíral problém přímo s člověkem, který tomu rozumí.

No, to co jsi napsal ty, o té slepici s kozama, to je právě ten přístup. vybereš tu nejhorší možnou variantu, protože se ti hodí do krámu. O tom, že to může být jinak, nechceš ani slyšet. A ono to bývá jinak. Víš, být patriotem je hezká věc, to uznávám. Jenže nechtít vidět, jak to jinde skutečně je a psát o nějaké slepici s kozama ?? Víš i on ten patriocismus má své meze. prostě svojí hranici. Možná u UPC sedí slepice s kozama - já to nevím. Ale vím, že jsem v tom centru Grape byl a vím, jak to tam chodí. Jak už jsem jinde psal - píšu z praxe.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jaku
Já si na UPC stěžovat nemohu ...

To bude asi ten rozdíl mezi námi, mi si stěžovat můžeme a často máme i důvod proč si stěžujeme, ale je nám to zpravidla stejně na nic.

 

Na klientské centrum Karnevalu si vzpomínám, byly tam asi 3 pracovnice, v čekárně 5 židlí a fronta na hodinu, kde prakticky každý z klientů tam řešil odpojení z důvodu neplacení a když tam šel člověk s něčím normálním, tak akorát poslouchal nadávky od vypnutých nespokojenců. Nevím, jestli se mně po tomto stýská, ale nejspíš ani moc ne...

Tím bych se vůbec nevytahoval. Dnes žádné klientské centrum, kam by si člověk zašel a na místě vše vyřídil neexistuje.

U nás za dob Karvenalu, ani před ním, to nebyl žádný problém. A to byla jen "místní" kancelář a zastoupení, takže to byla služba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník lejno

Kdo není s UPC spokojený, tak může jít jinam a nemusí se přemáhat a služby využívat.

 

O pracovni(í)cích na zákaznických střediscích vím svoje a nemám pocit, že nějaká osobní návštěva je větším přínosem, než kontakt přes telefon nebo web.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jaku

Trochu se mýlíš, a píšu to v jiném vláknu.

Pokud nejsem spokojený, tak se si musím vybrat, buď se budu přemáhat a zůstanu nebo odejdu. Může nastat situace, že nemám kam přejít, protože ten jiný poskytovatel by byl pro mou potřebu ještě horší variantou.

Nespokojenost není nenávist.

 

Moc dnešních klientských center neznám. Byl jsem tuším v jednom telefonním centru, ale tam bych raději od těch "slečen" chtěl jinou věc, než si s nimi povídat o mém problému s TV, Internetem atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...